سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۵ اسفندماه ۱۳۹۷

از منوط شدن بررسی لایحه برابری دیه زن و مرد به نظر مراجع تا وضعیت بیکاری دانش‌آموختگان دانشگاه‌های برتر

منوط شدن بررسی برابری دیه زن و مرد به نظر مراجع، افزایش نرخ جریمه رانندگی، علت تصادف موتورسیکلت‌ها در تونل، توقیف لامبورگینی قاچاق و بیکاری برای دانش‌آموختگان دانشگاه‌های برتر مهم‌ترین خبرهای اجتماعی پنجم اسفند بود.

از منوط شدن بررسی لایحه برابری دیه زن و مرد به نظر مراجع تا وضعیت بیکاری دانش‌آموختگان دانشگاه‌های برتر
کد خبر: 273290
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۵ ۱۸:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، بررسی لایحه برابری دیه زن و مرد در مجلس را به دلیل وجود اشکال شرعی منوط به تایید این موضوع توسط مراجع تقلید دانست.

سردار سلیمانی، جانشین فرمانده ناجا در مورد افزایش نرخ جریمه رانندگی در سال آینده گفت: در این خصوص دولت باید تصمیم بگیرد ما نیز به عنوان کلی نظرمان را بیان کرده و چالش‌های موجود را نیز طرح کرده‌ایم اما تصمیم نهایی با ما نیست.

محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران شورای شهر گفت: سال آینده حدود 12 تا 15 درصد نرخ کرایه تاکسی در تهران افزایش می‌یابد.

سرهنگ موسوی، معاونت اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در خصوص تردد موتورسیکلت سواران در تونل‌های شهری گفت: به خاطر انباشت گاز‌های ناشی از احتراق خودرو‌ها در تونل‌های شهری در موارد متعددی موتورسیکلت سواران پس از ورود به تونل دچار مسمومیت، سرگیجه، عدم تعادل و ناتوانی در کنترل وسیله می‌شوند که در نهایت منجر به تصادف با سایر خودرو‌ها و شکل‌گیری حوادث به مراتب شدیدتری می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از جریمه 2 میلیارد تومانی مالک خودروی لامبورگینی قاچاق که چندی پیش توسط نیروی انتظامی در شیراز توقیف شد خبر داد.

شریعتی معاون آموزشی وزیر علوم گفت: دانش‌آموختگان دانشگاه‌های برتر بیکار نمی‌مانند یا لااقل کمتر هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها