عبدالله ناصری، عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان:

لایحه پالرمو در نهایت امضا می‌شود/ مردم دیگر تاب و توان گذشته را برای مقاومت ندارند، مسئولان فکری کنند

عبدالله ناصری، عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان گفت: تردید ندارم که پالرمو در نهایت امضا خواهد شد، اما مخالفان پالرمو و کنوانسیون‌های مشابه، ابتدا هزینه‌ای را بر کشور تحمیل می‌کنند و سپس به آن تن می‌دهند.

لایحه پالرمو در نهایت امضا می‌شود/ مردم دیگر تاب و توان گذشته را برای مقاومت ندارند، مسئولان فکری کنند
کد خبر: 273355
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۶ ۰۸:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالله ناصری، عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان بیان کرد: با توجه به این که ایران می خواهد در فضای بین المللی و جهان حضور داشته باشد، عاقلانه است که در معاهدات بین المللی مشارکت کند.

وی با بیان این که در دنیای جهانی شده، بسیاری از سنن و آداب کشورداری مطابق با الگوهای سنتی قرن 19 از بین رفته است، افزود: در این دنیا اگر کسی بخواهد برای خود حقی قائل شود، باید با سازمان های بین المللی و همه معاهدات بین المللی حتما همراهی داشته باشد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید بر این که تردید ندارم که پالرمو هم امضا خواهد شد، خاطرنشان کرد: اما متاسفانه مخالفان پالرمو و کنوانسیون های مشابه، ابتدا هزینه ای را بر کشور تحمیل می کنند و سپس به آن تن می دهند؛ مانند توافقنامه برجام.

مشاور ارشد رییس دولت اصلاحات ادامه داد: برجام بسیار زودتر از تحریم های بین المللی می توانست به جمع بندی برسد تا زندگی مردم این شرایط را پیدا نکند بنابراین تردیدی در این ندارم که مسئولین عالی کشور این کنوانسیون را تایید خواهند کرد اما زمانی این کار صورت می گیرد که ملت از جیب خود هزینه هایی را بابت این تاخیر پرداخت کند.متاسفانه بخشی از جریان رقیب و تندروها فکر می کنند مردم این آمادگی را دارند که هر هزینه اقتصادی و معیشتی را پرداخت کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان این که مردم جنگ را مدیریت و اداره کردند و تحریم ها را پشت سر گذاشتند، گفت: در حاضر تدبیر مسئولین باید کارگشا باشد چون به نظر می رسد فضایی اجتماعی به گونه ای است که مردم دیگر تاب و توان گذشته را برای مقاومت ندارند و حتما مسئولین کشور باید نسبت به معیشت آن ها فکری بکنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها