کد خبر: 273360
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۶ ۰۸:۴۵:۴۳
| |

رضا یزدانی:

جام دانکلوف کم از قهرمانی جهان ندارد

دارنده 2 مدال طلای جهان با بیان این که تمرینات سختی را طی مدت حضور در اردوهای تیم ملی پشت سر گذاشته است، گفت: ترجیح می‌دادم پس از 2 سال دوری از میادین در یک جام ساده‌تر از جام دانکلوف کشتی می‌گرفتم.

جام دانکلوف کم از قهرمانی جهان ندارد
کد خبر: 273360
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۶ ۰۸:۴۵:۴۳

اعتمادآنلاین| ‌‌ رضا یزدانی درباره آخرین وضعیت خود در آستانه اعزام به رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام دانکلوف در بلغارستان، اظهار کرد: خوشبختانه طی یکی دو ماه اخیر با حضور در اردوهای تیم ملی از شرایط نسبتاً خوبی برخوردارم و با گذشت زمان قطعاً به آمادگی مناسب خواهم رسید. تمرینات خود را با برنامه و زیر نظر کادر فنی جلو می‌برم و امیدوارم بتوانم در میادین پیش رو به نتایج خوبی برسم.

دارنده 2 مدال طلای جهان درباره سطح بالای رقابت‌های جام دانکلوف و حضور چهره‌های سرشناس جهان در این رویداد، گفت: جام دانکلوف جزو سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی قرار گرفته و بر خلاف سال‌های قبل امسال از سطح بسیار بالایی برخوردار است. اکثر قهرمانان و چهره‌های شاخص اوزان مختلف در این تورنمنت کشتی می‌گیرند و قطعاً شاهد رقابت‌هایی سخت در بیش‌تر اوزان از جمله در وزن 97 کیلوگرم خواهیم بود.

آزادکار وزن 97 کیلوگرم ایران که پس از المپیک 2016 ریو به علت عمل جراحی بیش از 2 سال است در میادین بین‌المللی حاضر نشده است، در پاسخ به این سوال که با توجه به سطح بالای این تورنمنت، آیا بهتر نبود پس از مدت‌ها دوری از میادین، در یک تورنمنت با سطح کیفی پایین‌تر شرکت می‌کرد؟ گفت: قطعاً همین‌طور است و من نیز به دنبال این بودم که پس از زمانی بیش از 2 سال دوری از میادین در یک تورنمنت با سطح کیفی پایین‌تر از جام دانکلوف کشتی می‌گرفتم تا خود را برای میادین سخت‌تر آماده کنم. نظر و جمع‌بندی کادر فنی این بود که بهتر است در این رویداد حاضر شوم و من نیز تابع نظر کادر فنی هستم.

یزدانی افزود: بیش‌تر چهره‌های شاخص جهان در وزن 97 کیلوگرم در این جام حضور دارند و اگر عبدالرشیدسعدالله‌یف روس هم در این جام کشتی می‌گرفت، جام دانکلوف فرقی با رقابت‌های قهرمانی جهان نداشت و به نظرم خیلی با یک رویداد رسمی فاصله ندارد. آمریکا با 3 کشتی‌گیر در این وزن پا به این تورنمنت می‌گذارد و نفرات مطرح دیگری نیز در این جام کشتی می‌گیرند. البته من برای کسب بهترین نتیجه به بلغارستان می‌روم و امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانم پس از مدت‌ها دوری از میادین، نتیجه مورد نظر خودم و کادر فنی را به دست بیاورم.

او در پایان درباره احتمال رویارویی با کایل اسنایدر، قهرمان جهان و المپیک از آمریکا نیز گفت: اسنایدر از جمله کشتی‌گیران خوب جهان در این وزن به حساب می‌آید که از قدرت بدنی بالایی برخوردار است اما من همیشه طی سال‌هایی که کشتی گرفتم کاری با نام حریفان ندارم و امیدوارم بتوانم در اولین رویداد رسمی پس از دوری بلند مدت از میادین، عملکرد خوبی داشته باشم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها