پس از تجربه ناموفق سال گذشته

یکپارچگی در مدیریت روابط عمومی جشنواره جهانی فیلم فجر

امور رسانه‌های مکتوب، دیجیتال و دیداری - شنیداری امسال بار دیگر به طور متمرکز در بخش رسانه و ارتباطات جشنواره جهانی فیلم فجر 37 پوشش داده می‌شود.

یکپارچگی در مدیریت روابط عمومی جشنواره جهانی فیلم فجر
کد خبر: 273445
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۶ ۱۰:۲۸:۳۶

اعتمادآنلاین| به دلیل تجربه ناموفق سال گذشته در پی جدا کردن مسئولیت رسیدگی به امور رسانه‌های دیداری، شنیداری از بخش رسانه‌های مکتوب و آنلاین و سپردن مسئولیت این بخش به دو مدیر به صورت مجزا، در دوره سی و هفتم جشنواره جهانی فیلم فجر به سیاق تجربه سال‌های قبل، بار دیگر امور مربوط به رسانه‌های مکتوب، دیجیتال و دیداری - شنیداری در بخش رسانه و ارتباطات متمرکز شده و بر عهده یک مدیر خواهد بود.

بر این اساس کیوان کثیریان همچون سه دوره اخیر جشنواره جهانی فیلم فجر، برای بار چهارم مسئولیت مدیریت رسانه و ارتباطات سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر را بر عهده دارد.

در دوره گذشته به دلیل جداسازی مسئولیت هماهنگی امور رسانه‌های دیداری - شنیداری از بخش رسانه‌های مکتوب و دیجیتال، برخی از اهالی رسانه‌های دیداری - شنیداری اعتراض‌هایی داشتند.

در دوره سی و هفتم، مسئولیت ستاد خبری بخش فارسی همچون سال گذشته به عهده نغمه دانش آشتیانی و مسئولیت ستاد خبری بخش انگلیسی بر عهده علی افتخاری است.

منبع: فیلم نت نیوز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها