کد خبر: 273491
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۶ ۱۱:۴۲:۰۰
| |

برانکو:

انتظارمان این است که روز به روز بهتر و بهتر شویم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید که کار سختی مقابل صنعت نفت‌ آبادان خواهند داشت.

انتظارمان این است که روز به روز بهتر و بهتر شویم
کد خبر: 273491
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۶ ۱۱:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیمش درباره بازی با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: با نفت آبادان همیشه بازی‌های سختی داشتیم. پارسال در جام حذفی مقابل این تیم حذف شدیم و می‌دانیم همه بازی‌ها برای‌مان سخت است و بازی آسان نداریم. تمرکز ما روی تیم خودمان است چون به اندازه کافی مشکل داریم به خاطر سید جلال، شجاع و بیرانوند. دیگر لازم نیست بگویم که 5 بازیکن دفاعی‌مان مصدوم هستند که دلیلش فشردگی بازی‌هاست. در جدول می‌بینید که جنگ خیلی شدیدی برای قهرمانی است. من هم از این بابت خوشحالم. این رقابت برای هواداران و فوتبال ایران بسیار خوب است. البته ما به عنوان گزینه برنده مقابل صنعت نفت قرار می‌گیریم ولی می‌دانیم کار سخت است.

او درباره زمان بهبودی مصدومان پرسپولیس گفت: در این بخش مشکل داریم. امروز شجاع و سید فشار کارشان نسبت به روزهای قبل افزایش یافت و خواهیم دید که هر دوی آن‌ها به بازی صنعت نفت می‌رسند و یا یکی از آن‌ها می‌رسد. کمال هم متأسفانه در بازی با صنعت نفت نخواهد بود. بیرانوند هم مشکل دارد. مشکل زیاد داریم اما به فکر گریه کردن و اشک ریختن نیستیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا افرادی منتظر به مشکل خوردن این تیم بودند؟ توضیح داد: من ابتدای فصل گفتم که کار خیلی سخت خواهد بود. می‌بینید که برنامه بازی‌ها فشرده است و مصدومیت منطقی است. شما اگر بازی منچستر و لیورپول را دیده باشید، سه بازیکن در نیمه اول مصدوم شدند. نمی‌خواهم خیلی مسائل را تکرار کنم. ما فعلاً در صدر جدول قرار داریم و به نیمه نهایی جام حذفی هم رسیدیم. در این چهار سال این نتایج بی‌سابقه بوده است. مشکلات حل خواهند شد. لیگ طولانی است و ما اسم ماراتن برایش می‌گذاریم.

برانکو افزود: برای ما بازی با پدیده در جام حذفی خیلی مهم بود که به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها برسیم. انتظارمان این است که روز به روز بهتر و بهتر شویم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها