ورود مدعی العموم به تغییر کاربری اراضی کشاورزی دماوند/ تخریب 25 مورد ساخت و ساز غیرمجاز

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از تخریب 25 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در خصوص تغییر کاربری اراضی کشاورزی خبر داد و گفت: دادستانی با جدیت با ساخت و ساز‌های غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی برخورد می‌کند. 

ورود مدعی العموم به تغییر کاربری اراضی کشاورزی دماوند/ تخریب 25 مورد ساخت و ساز غیرمجاز
کد خبر: 273548
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۶ ۱۳:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ حسن ابراهیمی، دادستان عمومی‌وانقلاب شهرستان دماوند از تخریب بیش از 25 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در زمینه تغییر کاربری اراضی کشاورزی خبر داد و بیان کرد: این حکم روز گذشته با حضور نماینده دادستان، جهاد کشاورزی و ماموران انتظامی به اجرا درآمد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: این ساخت و ساز‌ها که در مراحل اولیه کار بودند، مورد تخریب قرار گرفتند و تمامی وسایل و ادوات ساخت و ساز آن‌ها نیز جمع آوری شد.

وی تصریح کرد: دادستانی با جدیت با ساخت و ساز‌های غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی برخورد می‌کند.

ابراهیمی در ادامه بیان کرد: تاکنون چندین دستور قضایی در زمینه ساخت و ساز‌های غیرمجاز صادر شده است که تا پایان سال جاری به مرحله اجرا خواهد رسید.

26 دی ماه سال جاری بود که ابراهیمی خبر از آزادسازى 160 هزار متر از اراضى حریم رودخانه و تخریب 30 مورد از ساخت و سازهاى غیرمجاز داد و گفت: با صدور دستور قضایى و اجرا توسط اداره امور آب دماوند و با حضور نماینده دادستان حدود 160 هزار متر از حریم و بستر رودخانه تارود در منطقه زره آزادسازى شد.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها