کد خبر: 273619
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۶ ۲۰:۰۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۶ اسفندماه ۱۳۹۷

ورود وزارت اطلاعات به پرونده پیامک‌های تهدیدآمیز و دفاع روحانی از آذری جهرمی

شکایت دادستانی کل کشور از محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات با حاشیه‌های زیادی همراه بوده است. از جمله حسن روحانی که خواستار آن شده تا وزیر کابینه‌اش با قدرت به کارش ادامه دهد و شخص آذری جهرمی که بحث درباره این موضوعات را «ورود به حواشی» تلقی کرده است.

ورود وزارت اطلاعات به پرونده پیامک‌های تهدیدآمیز و دفاع روحانی از آذری جهرمی
کد خبر: 273619
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۶ ۲۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فرشاد اعظمی: شکایت دادستانی کل کشور از محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات با حاشیه‌های زیادی همراه بوده است. از جمله حسن روحانی که خواستار آن شده تا وزیر کابینه‌اش با قدرت به کارش ادامه دهد و شخص آذری جهرمی که بحث درباره این موضوعات را «ورود به حواشی« تلقی کرده است. البته جز این اتفاق نیز، اعتراض نمایندگان به پیامک‌های تهدید‌آمیز دیگر خبر مهم امروز بود که در رسانه‌ها بازتاب گسترده‌ای داشت. لاریجانی در این خصوص خواستار آن شده تا وزارت اطلاعات به ماجرا ورود کند.

در ادامه سرخط مهمترین اخبار سیاسی اعتمادآنلاین را می‌خوانید:

حسن روحانی، در جمع مدیران وزارت کار، رفاه و تأمین اجتماعی گفته که نیروهای مسلح باید دست از اقتصاد بردارند». او همچنین نسبت به شکایت اخیر دادستانی کل کشور از وزیر ارتباطات واکنش نشان داده و در حمایت از آذری جهرمی، گفته که «وزیر جوان ما کار خودش را با قدرت انجام می‌دهد». آذری جهرمی نیز در واکنش به این شکایت اعلام کرده که « وارد حاشیه‌ها شدن به سود کشور و به سود ذهن مردم نیست».

علی لاریجانی، رییس مجلس از وزارت اطلاعات خواست تا موضوع پیامک‌های توهین‌آمیز به نمایندگان را پیگیری و با ارسال‌کنندگان آن برخورد کند. او همچنین اعلام کرد که هیچ مدیر بازنشسته‌ای در مجلس شورای اسلامی حضور ندارد و همه مدیران بازنشسته کنار گذاشته شده‌اند.

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس‌جمهوری گفته که رییس‌جمهوری از نحوه به کارگیری زنان در مشاغل راضی نیست.

احسان قاضی‌زاده هاشمی، عضو هیات نظارت بر سازمان صداوسیما گفت آرشیو صداوسیما را فرد ثالثی از کشور خارج کرده و مسئولان سازمان باید نسبت به این اتفاق پاسخگو باشند .

سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه گفته که تنگه هرمز تا زمانی‌ که نفت را صادر کنیم، باز است.

نمایندگان مجلس امروز در جریان بررسی لایحه بودجه طی مصوبه‌ای عضویت همزمان مقامات در پست‌های مدیریتی را ممنوع کردند.

.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها