کد خبر: 273692
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۷ ۰۸:۳۹:۰۰
| |

اوکتاویو:

تیم ملی فوتبال ساحلی فرصت دیدار با رونالدینیو را از دست داد

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران می‌گوید در اردوی برزیل که به خاطر مشکلات مالی لغو شد فرصت‌های خوبی برای تبلیغ برای ایران وجود داشت که از دست رفت.

تیم ملی فوتبال ساحلی فرصت دیدار با رونالدینیو را از دست داد
کد خبر: 273692
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۷ ۰۸:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مارکو اوکتاویو، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی در پاسخ به این پرسش که آیا اردوهای داخلی جایگزین خوبی برای اردوی برزیل که لغو شد، بودند یا خیر، بیان کرد: اول از همه وضعیت اقتصادی کشور و شرایط دلار را درک می‌کنیم. فرصت خیلی خوبی را از دست دادیم چرا که برنامه داشتیم دو بازی دوستانه با برزیل داشته باشیم که در یک بازی رونالدینیو نیز مقابل ما قرار می‌گرفت. فرصت خوبی برای تبلیغ برای ایران داشتیم ولی با این قضیه کنار آمدیم و برنامه B خودمان را اجرایی می‌کنیم.

او افزود: اردوهای خیلی خوبی در بندرعباس و بوشهر دایر کردیم. استقبال خوبی از ما شد و بازیکنان نیز انگیزه زیادی داشتند و اکنون که در آکادمی فوتبال که خانه ماست می‌خواهیم برنامه‌مان را به اتمام برسانیم و با آمادگی خوبی در این تورنمنت حاضر بشویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی در پاسخ به این پرسش که صحبت‌های خودش مبنی بر کسب سهمیه جام‌جهانی به واقعیت نزدیک‌تر است یا انتظارات مردم و رسانه‌ها برای قهرمانی ایران در آسیا گفت: من می‌فهمم همه مردم و رسانه‌ها می‌خواهند که ایران به قهرمانی در این رقابت‌ها برسد. استراتژی من این است که فقط به حریف روبروی خودم فکر کنم و اکنون به رقیبانمان در آسیا فکر می‌کنیم. ابتدا عراق و سپس عمان، در ادامه گام به گام پیش خواهیم رفت.

اوکتاویو در مورد تیم‌های مدعی در این رقابت‌ها اظهار کرد: شش، هفت کشور در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند، امارات، ژاپن، لبنان، عمان و عراق تیم‌های قدرتمندی هستند و قطعاً رقابت‌های سختی در انتظار ماست. تلاش می‌کنیم که سهمیه جام جهانی را به دست بیاوریم.

سرمربی برزیلی تیم ملی در مورد رؤیای قهرمانی جهان هم گفت: از وقتی به ایران آمدم رؤیای رسیدن به این استاندارد قهرمانی جهان را داشتم و در جام بین قاره‌ای این مهم را اثبات کردیم. این کار را مقابل بهترین تیم‌های جهان یعنی برزیل، ایتالیا، روسیه و پرتغال انجام دادیم. در تاریخ فوتبال ایران هیچ تیمی به این دستاورد نرسیده بود. ان‌شاءالله در آینده مسئولان نگاه خوبی به تیم داشته باشند چون توانمندی زیادی داریم. قهرمانی آسان نیست و نیاز به توجه و سرمایه‌گذاری بیشتر دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها