کد خبر: 273830
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۷ ۱۲:۳۷:۰۰
| |

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان زنجان خبر داد:

توزیع گسترده شکر با نرخ تنظیم بازار در زنجان

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه به دلیل افزایش تقاضا در ایام پایانی سال، توزیع برنج و شکر با نرخ تنظیم بازار از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف به‌ صورت گسترده از چند روز آینده در استان آغاز خواهد شد.

توزیع گسترده شکر با نرخ تنظیم بازار در زنجان
کد خبر: 273830
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۷ ۱۲:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ عبدالله جعفری مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از توزیع گسترده برنج و شکر باهدف تنظیم بازار ایام عید در استان زنجان خبر داد و گفت: در حال حاضر انواع برنج وارداتی با مباشرت شرکت غله و خدمات بازرگانی استان باقیمت 4 هزار و 500 تا 6 هزارتومان از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف، فروشگاه‌های بزرگ و صنوف منتخب در استان در دسترس شهروندان قرارگرفته است.

وی اظهار کرد: استمرار توزیع برنج تنظیم بازار در استان سبب شده قیمت انواع برنج‌های وارداتی در بازار روند کاهشی به خود بگیرد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: به دلیل افزایش تقاضا در ایام پایانی سال توزیع شکر با نرخ تنظیم بازار نیز از طریق فروشگاه‌های مذکور به‌صورت گسترده از چند روز آینده در استان آغاز خواهد شد.

جعفری بابیان اینکه به‌منظور تأمین شکر واحدهای صنفی و صنعتی و زنبورداران استان سهمیه‌ای جداگانه لحاظ و توزیع خواهد شد، افزود: پیش‌بینی می‌شود با تأمین و توزیع شکر در استان، نرخ این کالا و فرآورده‌های مرتبط در بازار منطقی شود.

توزیع گوشت قرمز به صورت مستمر در استان زنجان ادامه خواهد داشت

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: بر اساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار کشور و ابلاغیه‌های وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت روند توزیع گوشت گوساله منجمد با تغییر شیوه توزیع، هدفمند خواهد شد.

جعفری تصریح کرد: هم‌اکنون حجم قابل‌توجهی انواع گوشت توسط شرکت پشتیبانی امور دام تأمین و ذخیره‌سازی شده است که به‌زودی با دستورالعمل جدید در استان زنجان همزمان با کل کشور توزیع خواهد شد.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی اخیر، تأمین گوشت قرمز توسط شرکت پشتیبانی امور دام انجام‌گرفته و توزیع و نظارت با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهد بود و با توزیع گوشت ذخیره‌سازی شده طی روزهای آتی پیش‌بینی می‌شود نیاز جامعه هدف به گوشت قرمز با نرخ تنظیم بازار در ایام پایانی سال تأمین شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها