کد خبر: 273934
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۷ ۱۵:۴۵:۰۴
| |

سردار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

زنان خنثی کننده توطئه‌های فرهنگی دشمن هستند

سردار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز دشمن، خانواده را به عنوان مهم‌ترین رکن جامعه مورد هدف قرار داده است، گفت: زنان گرما بخش کانون خانواده و خنثی‌کننده توطئه‌های فرهنگی دشمن هستند.

زنان خنثی کننده توطئه‌های فرهنگی دشمن هستند
کد خبر: 273934
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۷ ۱۵:۴۵:۰۴

اعتمادآنلاین| سردار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در همایش طلوع فاطمی که در سالن اجتماعات تالار وزارت کشور برگزار شد، با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و گرامی‌داشت روز زن، بیان کرد: حضرت زهرا (س) نمونه حقیقی همسری فداکار، مادری دلسوز و مهربان و الگوی بی اعتنایی به زخارف دنیوی بودند.

وی با اشاره به مقام شامخ حضرت زهرا (س) ایشان را یک الگوی قرآنی دانست و افزود: زنان و بانوان ما باید در همسرداری و فرزندپروری حضرت فاطمه (س) را الگوی خود قرار دهند؛ چراکه در طول تاریخ بشریت، الگویی به جامعیت، شایستگی و پاکی ایشان وجود ندارد.


سرلشکر باقری با بیان اینکه زنان و بانوان در این نظام و انقلاب همواره از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده‌اند، گفت: اگر انقلاب شکوهمند اسلامی به پیروزی رسید و دوران دفاع مقدس با آن همه موفقیت‌ها و پیروزی‌های بزرگ همراه بود، همه به برکت حضور مؤثر و حرکت هوشمندانه بانوان دوشادوش مردان بوده است.


رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: اگر این حضور مستمر و آگاهانه نبود، ده‌ها و صدها توطئه و ترفند امنیتی، دفاعی، اجتماعی و فرهنگی دشمن هیچ‌گاه از بین نمی‌رفت و خنثی نمی‌شد.


سردار باقری با اشاره به اهمیت جایگاه زن در خانواده به عنوان مرکز ثقل و گرمابخش کانون خانواده تصریح کرد: امروز بانوان نقش و جایگاه تعیین‌کننده‌ای در تحکیم، مدیریت و حفظ سنگر خانواده دارند.


وی به توطئه فرهنگی و اجتماعی دشمنان برای تحت تأثیر قرار دادن کانون خانواده اشاره و عنوان کرد: امروز یکی از اهداف شوم دشمن، مضمحل کردن کانون گرم خانواده است و اگر بانوان و مادران، خانه را محل امنی برای تبادل نظر، شنیدن نظرات فرزندان و محلی برای همدلی و هم‌افزایی قرار ندهند، دشمن به اهداف خود در این حوزه خواهد رسید.


رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: کار کردن در ستاد کل نیروهای مسلح و پاسداری و حراست از استقلال و تمامیت ارضی یک ارزش بی‌نظیر محسوب می‌شود.


سرلشکر باقری افزود: خدمت در این جایگاه یک افتخار و فرصت بزرگ محسوب می‌شود؛ چراکه ما در نظام اسلامی در مسیر فرامین و اوامر الهی قرار گرفته‌ایم و این فرصت بی‌نظیر به واسطه تلاش بی‌وقفه علما، صلحا، عرفا و مجاهدت شهدا به دست آمده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها