کد خبر: 273960
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۷ ۱۸:۵۰:۰۰
| |

نماینده پارلمان عراق:

از محل اختفای بغدادی اطلاع داریم

یکی از نمایندگان پارلمان عراق اعلام کرد اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می‌دهد ابوبکر البغدادی رهبر گروه تروریستی داعش در صحرای غربی عراق پنهان شده است.

از محل اختفای بغدادی اطلاع داریم
کد خبر: 273960
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۷ ۱۸:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یکی از نمایندگان پارلمان عراق اعلام کرد اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می‌دهد ابوبکر البغدادی رهبر گروه تروریستی داعش در صحرای غربی عراق پنهان شده است.

به گزارش اعتمادآنلاین ، حسن سالم، نماینده پارلمان عراق از ائتلاف فتح در بیانیه‌ای که در اختیار رسانه‌های عراقی قرار داد اعلام کرد: ابوبکر بغدادی هم‌اکنون بخش غربی و صحرایی عراق پنهان شده و نیروهای آمریکایی از او حمایت می‌کنند.

بر اساس این بیانیه، پایگاه هوایی عین الاسد که در غرب استان الانبار واقع است تمامی ابزارهای مورد نیاز برای انجام تحرکات بغدادی را بین عراق وسوریه تامین می‌کند.

این نماینده در ادامه بیانیه خود بدون ارائه دلیل خاصی تاکید کرد: بغدادی با حمایت نیروهای آمریکایی بین عراق وسوریه در حرکت است و از صحرای الانبار به عنوان محل امنی برای پنهان شدن خود سود می‌برد در حالی که نیروهای آمریکایی از پایگاه خود در عین الاسد تمامی زمینه‌ها را برای حمایت از او فراهم می‌کنند.

این نماینده پارلمان عراق دلیل اقدام آمریکایی را نگرانی از مطرح شدن طرح اخراج نیروهای نظامی بیگانه از عراق عنوان کرد که قرار است کلیات آن با آغاز دور جدید مجلس در صحنه علنی آن به رأی گذاشته شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها