کد خبر: 273962
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۷ ۱۹:۱۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اقتصادی/ ۷ اسفندماه ۱۳۹۷

از صدور 20 هزار مجوز پرواز فوق‌العاده برای نوروز تا سرمایه‌گذاری 240 میلیون یورویی در بندر چابهار

رشد متوسط سالیانه درآمدهای مالیاتی به 23 درصد رسید، 7.78 تریلیون دلار به بدهی کشورهای جهان افزوده خواهد شد، تاکید دولت تامین کالاهای اساسی و پرمصرف مردم است و مشکلی در بازار پولی و ارزی نداریم از جمله مهم‌ترین خبرهای اقتصادی امروز بود.

از صدور 20 هزار مجوز پرواز فوق‌العاده برای نوروز تا سرمایه‌گذاری 240 میلیون یورویی در بندر چابهار
کد خبر: 273962
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۷ ۱۹:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رشد متوسط سالیانه درآمدهای مالیاتی به 23 درصد رسید محمد قاسم پناهی سرپرست سازمان امور مالیاتی عنوان کرد: درآمدهای مالیاتی در فاصله سال‌های 1390 تا 1396 از رشد متوسط 23 درصدی برخوردار شد.

7.78 تریلیون دلار به بدهی کشورهای جهان افزوده خواهد شد مؤسسه رتبه‌بندی اس‌اندپی با انتشار گزارشی نوشت بدهی کشورهای جهان با 3.2 درصد افزایش در مقایسه با سال گذشته به 50 تریلیون دلار در پایان امسال خواهد رسید. کارنوارتاپتو، تحلیل‌گر این مؤسسه گفت: 70 درصد استقراض‌های امسال را وام‌های جدید برای پرداخت وام‌های قبلی تشکیل می‌دهد و وام‌های جدید تنها 2.3 تریلیون دلار از تقاضای جهانی برای استقراض را در بر می‌گیرد.

صدور 20 هزار مجوز پرواز برای نوروز 98 رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: برای انجام سفرهای هوایی در نوروز امسال این سازمان مجوز حدود 20 هزار پرواز فوق‌العاده برنامه‌ای برای مسیرهای داخلی و خارجی صادر کرده است.

مشکلی در بازار پول و ارز نداریم عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی گفت: به جز جو روانی که دشمن ایجاد می‌کند، مشکلی در بازار نداریم و توانسته‌ایم عرضه و تقاضا را در بازار پول و ارز در ثبات نسبی نگه داریم.

سرمایه‌گذاری 240 میلیون یورویی در بندر چابهار محمد راستاد معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در طول یک سال موفق شدیم قراردادهای سرمایه‌گذاری به ارزش 240 میلیون یورو در بندر شهید بهشتی چابهار امضا کنیم، گفت: با تحولات اخیر در بندر چابهار میزان تخلیه و بارگیری این بندر در یک سال گذشته 50 درصد افزایش یافت.


تاکید دولت تامین کالاهای اساسی و پرمصرف مردم است رضا رحمانی وزیر صنعت،معدن و تجارت اعلام کرد: تاکید دولت و به تبع آن تلاش وزارت صنعت، معدن و تجارت معطوف به حفظ وضعیت فعلی تولید، تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی و پرمصرف مردم با قیمت مناسب است. او همچنین گفته در چند روز گذشته، نظارت و کنترل توسط تعزیرات و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تشدید شده و ضمن برگزاری گشت‌های مشترک، در جاهایی که نیاز بوده دادستانی‌ها هم ورود کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها