کد خبر: 273963
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۷ ۱۹:۲۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۷ اسفندماه ۱۳۹۷

از ممنوعیت تکلیف درسی عید تا دعوت از زنان برای مشارکت در اهدای خون

لایحه برابری دیه زن و مرد، ممنوعیت تکلیف درسی عید، فرصت پرداخت جریمه سربازی، آمار کودک‌آزاری و دعوت از زنان برای مشارکت در اهدای خون از مهم‌ترین اخبار اجتماعی 7 اسفند بود.

از ممنوعیت تکلیف درسی عید تا دعوت از زنان برای مشارکت در اهدای خون
کد خبر: 273963
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۷ ۱۹:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با بیان اینکه در نص صریح قرآن هیچ صراحتی به میزان دیه زن و مرد نداریم از ارائه لایحه دیه برابری زن و مرد به دولت خبر داد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش‌و‌پرورش گفت: برابر بخشنامه وزارت آموزش و پرورش و راهبرد سند تحول بنیادین، ارائه هر گونه تکلیف نوروزی در قالب پیک، تکلیف، درس‌نامه و سایر موارد ممنوع است.

سردار کریمی، جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: زمان اجرای طرح پرداخت جریمه غیبت سربازی به هیچ عنوان برای سال آینده تمدید نمی‌شود و غایبان تا پایان امسال فرصت دارند نام‌نویسی و حداقل یک قسط جریمه غیبت خود را پرداخت کنند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی از ثبت 10هزار مورد کودک‌آزاری در سال گذشته خبر داد.

علیخانی، رییس کمیسیون عمران و حمل‌و‌نقل شورای شهر تهران گفت: شهرداری با بیش از 50 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام روبه‌روست.

مدیرعامل سازمان انتقال خون با دعوت از زنان برای مشارکت در اهدای خون گفت: اهدای خون 5 درصدی نیمی از جمعیت فعال و پویای کشور ما که زنان هستند در شأن این جامعه توانمند نیست و ما از آن‌ها د عوت می‌کنیم در این عرصه نیز سهم خود را تصاحب کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها