کد خبر: 273968
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۷ ۲۰:۵۰:۰۰
| |

تهدید اسرائیل به استفاده از سلاح‌های نامتعارف علیه حزب‌الله

اسرائیل، حزب‌الله را به استفاده از سلاح‌های نامتعارف در هر جنگی که در آینده بین دو طرف رخ دهد تهدید کرد.

تهدید اسرائیل به استفاده از سلاح‌های نامتعارف علیه حزب‌الله
کد خبر: 273968
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۷ ۲۰:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اسرائیل حزب‌الله را به استفاده از سلاح های نامتعارف در هر جنگی که در آینده بین دو طرف رخ دهد تهدید کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، شبکه رسمی تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی در این رابطه به نقل از یک مسئول نظامی اسرائیلی خبر داد اسرائیل ممکن است در صورت وقوع جنگ از سلاح‌های نامتعارف علیه حزب‌الله لبنان استفاده کند.

این رسانه عبری‌زبان به نقل از این مسئول نظامی اسرائیلی که نامش را فاش نکرد ادعا کرد اسرائیل به دقت حرکات حزب‌الله را زیر نظر دارد و اگر این حزب دست به اقدامی بزند به طور حتم در حمله به آن تردید نخواهد کرد، زیرا ارتش فناوری و تسلیحات غیرعادی را در اختیار دارد که می‌تواند خسارات بی‌سابقه و پیش‌بینی نشده‌ای را به این حزب و زیرساخت‌های لبنان به ویژه در ضاحیه جنوبی و برخی از مناطق جنوب این کشور وارد کند.

این مقام صهیونیست حاضر به ارائه توضیحات بیشتری در رابطه با نوع تسلیحاتی که در این تهدید از آنها یاد کرده نشد.

در همین حال یکی از ژنرال‌های ارتش اسرائیل ناتوانی را مهم‌ترین دستاورد سه جنگ اخیر اسرائیل اعلام کرد وافزود: در 3 جنگ اخیر خود به هیچ یک از اهداف‌مان علیه نوار غزه دست پیدا نکردیم.

ژنرال «آمتیسا خان» فرمانده تیپ «شاکید» در ارتش اسرائیل در این رابطه به شبکه 7 تلویزیون اسرائیل گفت: در 3 جنگ اخیری که با نوار غزه داشتیم عدم آمادگی و ناتوانی در تجربه‌اندوزی کاملا مشهود بود.

او با حمله به گابی اشکنانی و بینی گانتس دو فرمانده اسبق ستاد مشترک ارتش اسرائیل آنها را متهم کرد بدون داشتن هدفی مشخص وارد این جنگ‌ها شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها