کد خبر: 273992
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۸ ۰۷:۲۰:۰۰
| |

سفر نتانیاهو به مسکو کوتاه شد

در حالی که رسانه‌های اسرائیلی از انتشار گزارش فسادهای نتانیاهو طی چند روز آینده سخن گفتند ، دفتر نخست‌وزیری این رژیم از کوتاه شدن مدت سفر او به مسکو خبر داد.

سفر نتانیاهو به مسکو کوتاه شد
کد خبر: 273992
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۸ ۰۷:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در حالی که رسانه‌های اسرائیلی از انتشار گزارش فسادهای نتانیاهو طی چند روز آینده سخن گفتند، دفتر نخست‌وزیری این رژیم از کوتاه شدن مدت سفر او به مسکو خبر داد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، رسانه‌های صهیونیستی خبر دادند بنیامین نتانیاهو برای سومین بار پیاپی مجبور شد برنامه‌های دیدار خود را با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه لغو یا کوتاه کند.

به نوشته این رسانه‌ها نخست‌وزیر اسرائیل تصمیم گرفته برنامه سفر خود را کوتاه کرده و امروز چهارشنبه به فلسطین اشغالی بازگردد.

نتانیاهو در زمان عزیمت به مسکو با تکرار ادعاهای خود در مورد ایران به خبرنگاران گفته بود: ما برای مقابله با قدرت گرفتن حضور ایران در سوریه فعالیت می‌کنیم و در این رابطه به حمله علیه پایگاه‌های این کشور در آنجا ادامه خواهیم داد، من این مسئله را به اطلاع رئیس‌جمهور روسیه خواهم رساند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این باره همچنین ادعا کرد: ما به خارج کردن ایرانی‌ها از سوریه ادامه خواهیم داد زیرا ایران تهدید به از بین بردن اسرائیل می‌کند، از این رو ما هرگز اجازه نخواهیم داد در نزدیکی مرزهایمان پایگاه ایجاد کند.

به اعتقاد کارشناسان اسرائیلی مشکلات سیاسی داخلی رژیم صهیونیستی از جمله پیشی گرفتن یکی از لیست‌های رقیب انتخاباتی در نظرسنجی‌ها در کنار تلاش‌های نتانیاهو برای به تعویق انداختن اعلام گزارش تحقیقات در مورد فسادهایش در قدرت که قرار است فردا پنجشنبه منتشر شود، از دلایل بازگشت سراسیمه نتانیاهو به فلسطین اشغالی و ادامه هجوگویی‌هایش در مورد ایران است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها