کد خبر: 274002
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۸ ۰۸:۳۱:۰۰
| |

رسول خضری، نماینده مجلس شورای اسلامی:

ظریف نقش بسزایی در مدیریت شرایط کنونی دارد/ مجلس هم با استعفای ظریف مخالف است

رسول خضری، نماینده مجلس با تاکید بر اینکه استعفای وزیر امور خارجه نمایندگان و مردم را به تعجب واداشت، گفت: مجلس شورای اسلامی نیز در شرایط کنونی کشور با استعفای ظریف مخالف است.

ظریف نقش بسزایی در مدیریت شرایط کنونی دارد/ مجلس هم با استعفای ظریف مخالف است
کد خبر: 274002
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۸ ۰۸:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| رسول خضری، نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به استعفای ظریف بیان کرد: نیاز به تمرکز حداکثری بر رفع مشکلات کشور احساس می شود و ظریف به عنوان یک مهره سنگین در دولت نقش بسزایی در مدیریت شرایط کنونی دارد.


وی ادامه داد: خروج ظریف از بدنه دولت، کشور را وارد فاز جدیدی از مشکلات اقتصادی می کند و فشارهای سیاسی بر کشور را نیز افزیش می دهد.


خضری افزود: بدون شک ظریف کارکشته ترین شخصیت سیاسی ایران در وزارت امور خارجه بوده و توانایی های ایشان در روابط بین الملل انکارناپذیر است.


وی با اشاره به اینکه تلاش های ظریف و تیم همراه وی در دفع آثار تحریم های یکجانبه آمریکا موثر بوده است، اظهار داشت: نمایندگان مجلس در تلاش هستند تا دکتر ظریف را متقاعد کنند که از تصمیم خود منصرف شود و دولت نیز استعفای ایشان را نباید قبول کند.


محمدجواد ظریف بامداد روز هفتم اسفند ماه جاری استعفای خود را منتشر کرد که بلافاصله با واکنش های گسترده داخلی و خارجی مواجه شد.


رییس جمهوری نیز روز گذشته (سه شنبه) با تاکید بر اینکه امروز خط مقدم ما برابر آمریکا وزارت امور خارجه، بانک مرکزی و وزارت نفت است از وزرای مربوطه قدردانی کرد و بسیاری این توصیف دکتر روحانی را به عنوان مخالفت وی با استعفا تعبیر کردند.


برخی از شخصیت های سیاسی نیز به استعفای «محمد جواد ظریف» واکنش نشان دادند و تلاش کردند تا نگرانی مردم و مسوولان از این اقدام را بازگو کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها