کد خبر: 274021
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۸ ۰۸:۴۹:۰۰
| |

محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه 8 اسفند تا روز شنبه 11 اسفند در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
کد خبر: 274021
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۸ ۰۸:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 8 اسفند تا ساعت 6 روز شنبه 11 اسفند از جاده‌های کرج، چالوس، هراز، سوادکوه و جاده تهران - سمنان - مشهد و برعکس ممنوع است.

وی افزود: آمد و شد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 10 اسفند از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج - چالوس و برعکس کماکان ممنوع است، افزود: آمد و شد همه تریلر‌ها در جاده هراز کماکان ممنوع است.

وی گفت: همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 8 اسفند و همچنین از ساعت 8 تا 24 روز‌های پنجشنبه و جمعه 9 و 10 اسفند از جاده هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 21824434 و 21824420 با پیش شماره 011 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها