کد خبر: 274085
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۸ ۱۰:۱۰:۰۰
| |

روایت بهروز نعمتی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس از استعفای ظریف در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

70 درصد نمایندگان از استعفای ظریف شوکه بودند/ شبی که اعلام شد ظریف استعفا داده نخوابیدم/ اقدامات موازی با دستگاه دیپلماسی باید با هماهنگی ظریف باشد

بهروز نعمتی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: شبی که اعلام شد ظریف استعفا داده من نخوابیدم. چون ایشان فرد زحمت‌کشی است و برای نظام و انقلاب زحمات زیادی کشیده است. رییس دستگاه دیپلماسی، ظریف است و باید در دیدار با بشار اسد حضور پیدا می‌کرد.

70 درصد نمایندگان از استعفای ظریف شوکه بودند/ شبی که اعلام شد ظریف استعفا داده نخوابیدم/ اقدامات موازی با دستگاه دیپلماسی باید با هماهنگی ظریف باشد
کد خبر: 274085
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۸ ۱۰:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بهروز نعمتی نماینده تهران و سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین با اشاره به خوشحالی مخالفان و تعبیر استعفای ظریف به پریدن از هواپیمای در حال سقوط، گفت: می‌گویند که کافر همه را به کیش خود پندارد. خیلی‌ها سیستم‌شان سقوط کرد و بعد به دنبال این بودند که زودتر خودشان را از هواپیما بیرون بیاندازند و بعد از اصفهان کاندیدا شدند و....

او ادامه داد: آقای ظریف گله‌مندی‌هایی داشتند و در کمیسیون امنیت ملی باید همکاران با ایشان صحبت کنند، گرچه پیش از این وزیر امور خارجه یکسری از مسایل را مطرح کرد. ایشان همیشه می گفتند «فَاسْتَقِمْ کَمَا أُمِرْ‌تَ» و من از استعفایشان تعجب کردم. از زمان اعلام استعفای ظریف بسیار سعی کردم با ایشان صحبت کنم و تا ساعت 2 بامداد تماس می گرفتم اما تلفن همراه ایشان خاموش بود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: شبی که اعلام شد ظریف استعفا داده من نخوابیدم. چون ایشان فرد زحمت‌کشی است و برای نظام و انقلاب زحمات زیادی کشیده است. رئیس دستگاه دیپلماسی، ظریف است و باید در دیدار با بشار اسد حضور پیدا می‌کرد.

به گفته نعمتی بیش از 70 درصد نمایندگان از استعفای ظریف شوکه بودند.

او گفت: اگر کسی کاری موازی دستگاه دیپلماسی انجام می‌دهد باید با هماهنگی آقای ظریف باشد. اینکه بدون حضور رییس دستگاه دیپلماسی دیداری انجام شود، خوب نیست.

گفتنی است امروز حسن روحانی، رئیس‌جمهوری در نامه‌ای ضمن مخالفت با استعفای وزیر امور خارجه تاکید کرد: از آنجا که شما را به تعبیر مقام معظم رهبری «امین، غیور، شجاع و متدین» و در خط مقدم ایستادگی در برابر فشارهای همه‌جانبه آمریکا می‌دانم، پذیرش استعفای جنابعالی را خلاف مصالح کشور می‌دانم و با آن موافقت نمی‌کنم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها