کد خبر: 274091
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۸ ۰۹:۵۶:۰۰
| |

پست اینستاگرامی ظریف پس از رد استعفایش از طرف روحانی:

دغدغه‌ای جز اعتلای سیاست خارجی، دفاع از منافع ملی و حقوق ملت ایران نداشته‌ام

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه پس از رد استعفایش به‌وسیله حسن روحانی، رییس‌جمهوری در پیام اینستاگرامی به آن واکنش نشان داد.

دغدغه‌ای جز اعتلای سیاست خارجی، دفاع از منافع ملی و حقوق ملت ایران نداشته‌ام
کد خبر: 274091
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۸ ۰۹:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه بعد از انتشار نامه حسن روحانی، رییس‌جمهوری در اینستاگرام پست جدید منتشر کرد و نوشت: دغدغه‌ای جز اعتلای سیاست خارجی و دفاع از منافع ملی و حقوق ملت شریف ایران در عرصه بین‌المللی نداشته‌ام.

به گزارش اعتمادآنلاین ؛ از محبت‌های سخاوتنمندانه و حمایت‌های بی‌دریغ مردم عزیز و دلاور ایران، نخبگان ارجمند و مسئولان محترم در طول دوران خدمت‌گزاری - به‌ویژه در چهارساعت گذشته - بسیار سپاسگزارم.

عمری است که دل در گروه خدمت به این مرز و بوم و مردم بزرگ دارم و به عنوان خدمت‌گزار کوچک هیچ دغدغه‌ای جز اعتلای سیاست خارجی و اعتبار وزارت امور خارجه به عنوان مسئول پیشبرد سیاست خارجی و خط مقدم دفاع از منافع ملی و حقوق مردم شریف ایران در عرصه بین‌المللی نداشته‌ام.

امیدوارم وزارت امور خارجه با همکاری و همدلی همگان و درایت، هدایت و نظارت مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری، بتواند کلیه مسئولیت‌های خود را در چارچوب قانون اساسی و قوانین کشور و سیاست‌های کلی با اقتدار و صلابت به انجام رساند.

ظریف - پست بعد از رد استعفا

به گزارش اعتمادآنلاین ؛ حسن روحانی، رئیس‌جمهوری در نامه‌ای ضمن مخالفت با استعفای وزیر امور خارجه تاکید کرد: از آنجا که شما را به تعبیر مقام معظم رهبری «امین، غیور ، شجاع و متدین» و در خط مقدم ایستادگی در برابر فشارهای همه‌جانبه آمریکا می‌دانم، پذیرش استعفای جنابعالی را خلاف مصالح کشور می‌دانم و با آن موافقت نمی‌کنم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها