معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد ارتش :

امام(ره) زمینه رهایی زنان از بند باورهای غلط را فراهم کرد

معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد ارتش گفت: امام خمینی به عنوان رهبر انقلاب با عدم پذیرش نگاه سنتی به زن و ایجاد نگرشی نو ، زمینه رهایی زنان از بند باورهای غلط را فراهم کرد.

امام(ره) زمینه رهایی زنان از بند باورهای غلط را فراهم کرد
کد خبر: 274163
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۸ ۱۱:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت‌الاسلام والمسلمین سعید نصیرالاسلامی در گردهمایی خواهران شاغل ستاد آجا، اظهار کرد: بر خلاف بسیاری از جوامع که نگاه به زن را نگاه ابزاری معرفی می کنند؛ اسلام زنان را در مقام و منزلتی والا و ارزشمند قرار داده است. دین مقدس اسلام ، زن را به عنوان رکن مهم زندگی و متمم حیات انسانی و عضو مهم و موثر جامعه بشری قلمداد کرده است.

وی ادامه داد: حضرت زهرا(س) الگوی مناسبی برای تمام انسان‌ها به ویژه زنان هستند. ایشان در زندگی شخصی بانویی نمونه بودند. در زندگی اجتماعی در قله عفاف و پاکیزگی قرار داشتند. او با حضور در عرصه سیاسی جانش را فدای حضرت علی (ع) کرد.

نصیرالاسلامی همچنین با اشاره به شخصیت امام خمینی(ره) وی را فرزند خلف حضرت زهرا دانست و گفت: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی زنان توانستند حضور پررنگی در عرصه اجتماعی و سیاسی داشته باشند. امام خمینی به عنوان رهبر انقلاب با عدم پذیرش نگاه سنتی به زن و ایجاد نگرشی نو ، زمینه رهایی زنان از بند باورهای غلط را فراهم کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها