کد خبر: 274168
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۸ ۱۱:۳۵:۰۰
| |

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه در مجلس:

ماندن «ظریف» باعث وحدت و انسجام بیشتر در سیاست خارجی می‌شود

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با بازگشت ظریف به وزارت خارجه هماهنگی‌ها در سیاست خارجی بیشتر خواهد شد و شاهد وحدت و انسجام بیشتر در این عرصه خواهیم بود.

ماندن «ظریف» باعث وحدت و انسجام بیشتر در سیاست خارجی می‌شود
کد خبر: 274168
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۸ ۱۱:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در واکنش به بازگشت ظریف به وزارت خارجه به دنبال رد تقاضای استعفای او از سوی رییس جمهوری، گفت: خدا را شکر که استعفای ظریف به گونه‌ای حل شد که مؤلفه‌های قدرت و امنیت ملی کشور را تقویت کرد.

وی با بیان اینکه «جریان‌های سیاسی در کشور برخورد منطقی و هوشمندانه با موضوع استعفای ظریف داشتند» گفت: سه جریان اصلی سیاسی در مجلس یعنی فراکسیون‌های ولایی، مستقلین و امید هم در موضوع استعفای ظریف مواضع منطقی و در راستای منافع ملی کشور اتخاذ کردند. حتی منتقدین به ظریف هم ضمن قدرشناسی بر لزوم حفظ ثبات در وزارت خارجه و ادامه مسئولیت وزیر خارجه تاکید داشتند.

فلاحت‌پیشه خاطرنشان کرد: ‌در موضوع استعفای ظریف، جمهوری اسلامی ایران در یک گام جلوتر آن را حل کرد. این یکی از ویژگی‌های نظام ما است که اگر مشکلی در کشور به وجود می‌آید آن را با برداشتن یک گام رو به جلو حل می‌کند. نتیجه‌ استعفای ظریف هم هماهنگی بیشتر در سیاست خارجی، رفع گلایه‌ها و کدورت‌ها بود به عبارت دقیق‌تر می‌توان گفت نتیجه وحدت و انسجام بیشتر در سیاست خارجی شد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه «بعد از استعفای ظریف دشمنان بیش از قبل شناسایی شدند» افزود: موضع نتانیاهو نشان داد که چقدر دشمنان جمهوری اسلامی ایران از همدلی و هماهنگی دولت و ملت نگران هستند ما باید در ادامه راه با درک وضعیت کشور امور را به پیش برده و در آینده شاهد هماهنگی‌های بیشتر باشیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها