کد خبر: 274308
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۸ ۱۹:۵۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای احزاب‌/ ۸ اسفندماه ۱۳۹۷

از مشخص شدن تاریخ برگزاری انتخابات مجلس در سال 98 تا انتقاد عبدالله ناصری از ناهماهنگی بین دولت و دیگر ارگان‌ها

مشخص شدن تاریخ برگزاری انتخابات مجلس و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری سال 98، تاکید عبدالله ناصری به ضعیف بودن تعامل رییس‌جمهوری با رهبری و واکنش سخنگوی حزب اعتمادملی به حواشی وزرات امور خارجه از جمله مهم‌ترین خبرهای امروز احزاب بودند.

از مشخص شدن تاریخ برگزاری انتخابات مجلس در سال 98 تا انتقاد عبدالله ناصری از ناهماهنگی بین دولت و دیگر ارگان‌ها
کد خبر: 274308
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۸ ۱۹:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام؛‌ با سرخط خبرهای احزاب‌ اعتمادآنلاین ، امروز 8 اسفندماه با شما هستیم؛

سیدسلمان سامانی، سخنگوی وزارت کشور از برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه 2 اسفندماه سال 98 خبر داد.

عبدالله ناصری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با « اعتمادآنلاین » با اشاره به ناهماهنگی که از یک طرف در دولت و از طرف دیگر بین دولت و دیگر ارگان‌ها به چشم می‌خورد گفت: دلیل به وجود آمدن این وضعیت آن است که آقای روحانی توجه لازم را ندارد. ایشان به عنوان رییس‌جمهور و مسئول قانون اساسی شناخته می‌‌شود و مراوده و تعامل ضعیفی با رهبری دارد.

دفتر حقوقی حزب اعتماد ملی در سالروز استقلال کانون وکلای دادگستری در بیانیه‌ای تاکید کرد: کانون وکلای دادگستری به عنوان دیرپاترین نهاد مدنی کشور که به امور صنفی اعضای خود می‌پردازد در صورتی می‌تواند استقلال وکیل مدافع را تضمین کند که خود نهادی مستقل باشد.

اسماعیل گرامی‌مقدم، سخنگوی حزب اعتمادملی با توجه به حواشی به‌وجود آمده درباره وزارت خارجه تاکید کرد که ورود نهادهایی که مسئولیت در دولت ندارند کشور را به سمت ورشکستگی و ناکامی در برنامه‌ها خواهد برد و یک آنارشیسم سیاسی را به کشور تحمیل می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها