کد خبر: 274384
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۹ ۱۰:۰۵:۳۲
| |

بوکسور تیم ملی:

ایرانی‌ها به کسی باج نمی‌دهند

ملی‌پوش تیم ملی بوکس ایران گفت: می‌خواستم با شکست دادن بوکسور هندی بگویم که ایرانی‌ها به کسی باج نمی‌دهند.

ایرانی‌ها به کسی باج نمی‌دهند
کد خبر: 274384
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۹ ۱۰:۰۵:۳۲

اعتمادآنلاین| سجاد کاظم‌زاده بوکسور 69 کیلوگرم تیم ملی ایران و تیم چابهار در تورنمنت بین‌المللی جام مکران، در خصوص کسب مدال طلای این رقابت‌ها توضیح داد: حریف هندی من در فینال، همه رقبای ایرانی خود را شکست داده بود و دوست داشتم شکست آن‌ها را جبران کنم که خوشبختانه این اتفاق افتاد تا هندی‌ها و تیم‌های دیگر بدانند ایرانی‌ها به کسی باج نمی‌دهند.

او در مورد نحوه برگزاری مسابقات و سطح آن توضیح داد: فدراسیون بوکس برای برگزاری این تورنمنت زحمات زیادی کشید و خوشحالم که تیم ایران قهرمان شد. سطح رقابت‌ها خیلی و آنچنان که در سطح اول دنیا باشد بالا نبود اما، مطمئناً تکرار این تورنمنت می‌تواند به بالاتر رفتن سطح بوکس ایران کمک کند.

دارنده مدال برنز آسیا در خصوص تیم‌های خوب این تورنمنت نیز گفت: همانطور که دیدید تیم‌های هند، سوریه و قزاقستان بوکسورهای خوبی را در ترکیب خود داشتند و همین مسئله به بالاتر رفتن سطح این مسابقات کمک کرد. خوشبختانه عملکرد بوکسورهای ایران نیز خوب بود و من امیدوارم این تورنمنت در ایران تکرار شود تا شاهد پیشرفت بیشتر این رشته در ایران باشیم.

او در مورد جوایز این مسابقات نیز گفت: همانطور که می‌دانید زندگی خرج دارد و ما ورزشکاران نیز هزینه‌های زیادی داریم. با این حال اولویت اول من جایزه نقدی نبود و دوست داشتم از این تورنمنت دست پر خارج شوم اما، مطمئناً جوایز نیز قسمتی از اهدافم بود و امیدوارم فدراسیون مانند میزبانی خوبی که داشت، پاداش بوکسورها را هم پرداخت کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها