کد خبر: 274496
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۹ ۱۶:۲۵:۰۰
| |

غلامرضا مصباحی‌مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز:

نشست جامعه روحانیت و احزاب اصولگرا درباره انتخابات نبود

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز کشور در تشریح جلسه مشترک این تشکل با احزاب اصولگرا گفت: نه در این جلسه و نه در نشست قبلی کلمه‌ای درباره انتخابات مطرح نشد.

نشست جامعه روحانیت و احزاب اصولگرا درباره انتخابات نبود
کد خبر: 274496
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۹ ۱۶:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامرضا مصباحی مقدم روز پنجشنبه درباره نشست مشترک جامعه روحانیت مبارز کشور با شماری از احزاب اصولگرا، با یادآوری اینکه جلسه برگزار شده، دومین نشست مشترک بود، اظهار داشت: در جلسه گذشته توضیحاتی از سوی مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت و همچنین نمایندگان احزاب و گروه ها بیان شد که در این جلسه نیز ادامه پیدا کرد.


وی با بیان این که در این نشست، جامعه روحانیت تغییرات تشکیلاتی خود را برای احزاب، تشکل های انقلابی و مردم تبیین کرد و نمایندگان آنها دیدگاه‌های خود را درباره این تغییرات مطرح کردند، افزود: به سرعت نمی‌توان گفتت که این دیدگاه ها به تغییراتی در اساسنامه منجر خواهد شد یا خیر. در جلسه گذشته تعدادی از حضار تقاضای استمرار این نوع جلسات را داشتند که در این جلسه موضوع به رای گذاشته شد و مساله تقریبا با اکثریت آرا به تصویب رسید.


مصباحی مقدم اضافه کرد: قرار شد این مساله در شورای مرکزی جامعه روحانیت هم مطرح شود که در صورت موافقت شورای مرکزی این جلسات تکرار می شود. در این جلسه حتی پیش‌بینی شد در دهه سوم فروردین و در روز پنجشنبه، نشست دیگری با نمایندگان احزاب و گروه‌ها داشته باشیم.


وی درباره این که نشست آینده چه اهدافی را دنبال می کند، اظهار داشت: در این جلسه پیشنهاداتی مطرح شد اما قرار شد بررسی بیشتری در این زمینه صورت گیرد و نتیجه آن در جلسه آینده عنوان شود. همچنین قرار شد در جلسه بعدی هیات رییسه ای برای جلسات مشترک از سوی خود اعضا و به شکل انتخابی تعیین شود.


سخنگوی جامعه روحانیت درباره نحوه انتخاب احزاب و تشکل ها در این نشست نیز گفت: تلاش کردیم از همه احزاب ثبت شده در وزارت کشور و یا دارای مجوز دعوت کنیم، البته شاید فراگیر نباشد ولی بیشتر کسانی که در این نشست شرکت کردند از نمایندگان احزاب اصولگرا بودند. شاید دو یا سه تشکل در این جلسه حضور نداشتند، دلیل آن هم این بود که یا خودشان نشستی همزمان با این جلسه داشتند و یا به دلیل سفر امکان حضور وجود نداشت که عذرخواهی کردند.


وی در پاسخ به اینکه آیا در این نشست درباره انتخابات هم صحبت شد، گفت: پاسخ من بسیار روشن است، ما نه در جلسه قبل و نه در این جلسه یک کلمه از انتخابات سخن نگفته‌ایم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها