سارا خادم‌الشریعه همچنان در رده پانزدهم رنکینگ جهانی

در جدیدترین رده بندی فدراسیون جهانی شطرنج پرهام مقصودلو با هشت پله صعود در رده 67 قرار گرفت و علیرضا فیروزجا نیز به جمع 100 شطرنج باز مطرح جهان راه یافت.

سارا خادم‌الشریعه همچنان در رده پانزدهم رنکینگ جهانی
کد خبر: 274589
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۰ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ در جدیدترین رده‌بندی فدراسیون جهانی شطرنج در ماه مارس 2019 میلادی سارا سادات خادم‌الشریعه با 2482 واحد ریتینگ همچنان در رده پانزدهم برترین شطرنج‌بازان زن جهان جای دارد.

در بخش استاندارد شطرنج‌بازان جهان نیز پرهام مقصودلو با 2673 واحد ریتینگ با 8 پله صعود و افزایش 7 واحد ریتینگ در رده 67 قرار گرفت. او در ماه گذشته با 2666 واحد ریتینگ در رده 75 جهان قرار داشت. علیرضا فیروزجا در این ماه به جمع 100 شطرنج باز برتر جهان رسید. او با 2657 واحد ریتینگ در رده 95 جهان قرار گرفت.

همچنین در بخش برترین‌های جوانان جهان همچنان مقصودلو در رده دوم قرار دارد. بعد از او علیرضا فیروزجاباریتینگ 2657 در رده چهارم و سید محمد امین طباطبایی با ریتینگ 2600 در رده سیزدهم جوانان جهان ایستاده‌اند. در این بخش آرین غلامی در رده 57 و شاهین لرپرزنگنه در رده 69 و آرش طاهباز در رده 97 قرار دارند.

در بخش دختران جوان جهان نیز مبینا علی‌نسب با ریتینگ 2215 و 27 پله سقوط نسبت به ماه قبل در رده 65 قرار گرفته است.

در بخش استاندارد برترین شطرنج‌بازان ایران نیز پرهام مقصودلو در رده نخست قرار دارد. علیرضا فیروزجا و پویاایدنی نیز در رده دوم و سوم ایستاده‌اند. سیدمحمد امین طباطبایی، احسان قائم‌مقامی، امیررضا پوررمضانعلی، آرین غلامی، شاهین لرپری زنگنه، و سارا سادات خادم الشریعه در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

در بخش استاندارد شطرنج‌بازان دختران ایران، سارا سادات خادم‌الشریعه در صدر جدول قرار دارد. آتوسا پورکاشیان و غزل حکیمی فرد در رده‌های دوم و سوم ایستاده‌اند. میترا حجازی‌پور، مبینا علی نسب، وصال حامدی نیا، هانیه خلجی، مینو عسگری‌زاده، آناهیتا زاهدی فر و میترا عسگری زاده در رده‌های بعدی جای گرفتند.

ایران در این ماه با میانگین ریتینگ 2562 و با یک پله صعود در رده بیست و چهارم جهان قرار گرفته است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها