کد خبر: 274604
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۰ ۱۰:۲۶:۰۰
| |

روزبه ارغوان ملی‌پوش بسکتبال:

جام جهانی، مسیر رسیدن به المپیک است

ملی پوش بسکتبال ایران با تمجید از عملکرد خوب بازیکنان تیم ملی در انتخابی جام جهانی گفت: با توجه با اینکه جام جهانی مسیر رسیدن به المپیک محسوب می شود اهمیت بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده است.

جام جهانی، مسیر رسیدن به المپیک است
کد خبر: 274604
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۰ ۱۰:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| «روزبه ارغوان» پس از صعود تیم ملی بسکتبال ایران به جام جهانی اظهار داشت: تیم ملی چند ماه بسیار پرفشار را پشت سر گذاشت و همه بازیکنان تلاش کردند تا بالاخره این اتفاق بیفتد. همه بازیکنان در این ماه ها با تمام وجود و با جان و دل رقابت کردند تا بتوانند باعث صعود تیم ملی به جام جهانی شوند.


ارغوان در پاسخ به این سوال که حضور در جام جهانی را چطور ارزیابی می کند؟ بیان کرد: این رویداد همیشه به عنوان بزرگترین رویداد بسکتبال جهان شناخته می شده و اکنون که سهمیه المپیک هم دارد بسیار جدی تر از قبل خواهد شد. قطعا همه کشورها با قدرت در این تورنمنت شرکت می کنند تا بتوانند موفق شوند.


او افزود: تیم ملی هم برای سومین بار پیاپی در این مسابقات شرکت می کند و قطعا همه بازیکنان تلاش خواهند کرد تیم بهترین نتیجه را بگیرد.


ملی پوش بسکتبال ایران بیان کرد: در این ماه ها هر بازیکنی که وارد تیم ملی شده با تمام توان جنگیده و تلاش کرده و قطعا هرکس هم که به جام جهانی برود با تمام وجود کار خواهد کرد. به هر حال جام جهانی میدان بزرگی است و باید تیم ملی با قدرت در آن حضور یابد.


بازیکن تیم بسکتبال پتروشیمی درباره نیازهای تیم ملی برای جام جهانی نیز بیان کرد: همه کشورها تدارکات خوبی دارند تا تیم ملی شان با قدرت وارد مسابقات شود. قطعا کادر فنی و فدراسیون هم برای جام جهانی برنامه ریزی خواهد کرد تا تیم با آمادگی کامل راهی مسابقات شود. فعلا همه درگیر لیگ خواهند بود و با به پایان رسیدن لیگ نیز قطعا برنامه های تیم ملی شروع می شود.


ارغوان در پاسخ به این سوال که 2 دیدار تیم ملی در پنجره ششم را چطور ارزیابی می کند، گفت: هر دو مسابقه بسیار سنگین بود. در بازی با ژاپن تیم ملی خوب کار کرد و همه زحمت کشیدند و امتیازهای خوبی کسب کردیم. حریف ما همانطور که دیدید تمام شوت هایش وارد سبد می شد و آمار شوت بسیار خوبی داشت. آن مسابقه گذشت و اتفاق خوب این بود که تیم ملی به خودش آمد و توانست در مسابقه بعدی جبران کند.


او در پایان افزود: استرالیا تیم بسیار خوبی بود. آنها غافلگیر شدند. یعنی توانستیم از ابتدای مسابقه با دفاع و حمله خوب آنها را کنترل کنیم و تا انتهای بازی نیز بازیکنان مدیریت خوبی داشتند و توانستیم برنده شویم. خیلی خوشحالم که تیم ملی توانست در تهران و برابر هوادارانش این مسابقه را با برد پشت سر بگذارد و جهانی شود.


به گزارش ایرنا، تیم ملی بسکتبال ایران توانست برای سومین دوره پیاپی سهمیه جام جهانی را کسب کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها