کد خبر: 274605
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۰ ۱۰:۲۸:۰۰
| |

سرلشکر سیدیحیی صفوی، مشاور عالی فرمانده کل قوا:

امنیت در کشور یکی از توفیقات بزرگی است که داشته‌ایم/ ایران در 40 سال به اندازه 100 سال قبل از انقلاب پیشرفت کرده است

سرلشکر سیدیحیی صفوی، مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: مردم ما همه از این وضعیت ناراضی هستند در حالیکه در 40 سال گذشته به اندازه 100 سال قبل از انقلاب در این حوزه پیشرفت داشتیم.

امنیت در کشور یکی از توفیقات بزرگی است که داشته‌ایم/ ایران در 40 سال به اندازه 100 سال قبل از انقلاب پیشرفت کرده است
کد خبر: 274605
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۰ ۱۰:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| سرلشکر سیدیحیی صفوی، مشاور عالی فرمانده کل قوا در شانزدهمین مجمع خیرین امدادگران عاشورا خطاب به خیرین حاضر در جلسه، بیان کرد: کاری که برای خدا و برای مردم باشد هیچگاه جا نمی ماند و دچار مشکل نمی شود.

وی یادآور شد: خیریه امدادگران عاشورا برای خدمت به خلق خدا ایجاد شد، باید بدانیم که اگر چرخه فقر و بیماری با هم به وجود آید زندگی را از هم می پاشد.

صفوی با اشاره به ابتلاء 110 هزار نفر به سرطان در کشور، تصریح کرد: آیا این همه سرطان به سبک زندگی ما بر می گردد و یا کم تحرکی؟ وزارت بهداشت باید بررسی کند. مردم ما همه از این وضعیت ناراضی هستند در حالیکه در 40 سال گذشته به اندازه 100 سال قبل از انقلاب در این حوزه پیشرفت داشتیم.

صفوی بیان کرد: عراق حدود 30 یا 40 سال از ایران عقب تر است. رئیس پالایشگاه اهواز گفت حاضریم پالایشگاه عراق را بسازیم. ما 30 هزار متخصص در این حوزه داریم. ما توفیقات بزرگی در این مدت به دست آوردیم که یکی از آنها برخورداری از امنیت در کشور است.

وی بیان کرد: هنر کسانی که بار اصلی انقلاب بر دوش آنهاست، این هست که قسمتی از فکر، اندیشه و عمر خودشان را برای رضای خدا به کار ببندند.

مشاور عالی فرمانده کل قوا در پایان خاطر نشان کرد: چهل سال است در معیارهای خودمان دنبال عاقبت به خیری می گردیم و در سه چیز این مهم را یافتیم که آنها شامل تقوی الهی، جهاد فی سبیل الله و خدمت به مردم محروم است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها