کد خبر: 274868
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ۰۹:۴۹:۱۰
| |

امیررضا خادم از معاونت وزارت ورزش استعفا کرد

معاون پارلمانی و امور حقوقی وزارت ورزش با استعفا از مسئولیت خود در این وزارتخانه راهی وزارت کار شد تا حضورش به عنوان یکی از کاندیداهای اصلی ریاست فدراسیون کشتی منتفی شود.

امیررضا خادم از معاونت وزارت ورزش استعفا کرد
کد خبر: 274868
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ۰۹:۴۹:۱۰

اعتمادآنلاین| ‌ بعد از حرف و حدیث های چند ماه اخیر پیرامون تمایل امیررضا خادم به جدایی از سمت معاون حقوقی، پارلمانی و امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، و با ارسال درخواست ماموریت وی از سوی وزارت کار، خادم نیز استعفای خود را تقدیم مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان کرد.

حال باید منتظر پاسخ وزیر به استعفای او بود. موضوعی که به نظرمی رسد با توجه به اصرار خادم با موافقت وزیر ورزش روبرو شود. به این ترتیب با حضور خادم در وزارت کار عملا حضور وی در انتخابات فدراسیون کشتی نیز منتفی شده و دیگر در جمع کاندیداها نخواهد بود.

سوال اینجاست با توجه به اخباری که طی هفته های اخیر از تمایل امیررضا خادم برای حضور در فدراسیون کشتی به گوش می رسید و گویای تصمیم قطعی وی برای حضور در انتخابات فدراسیون بود، چه چیز باعث تغییر موضع او شده و خادم ترجیح داده به وزارت کار کوچ کند؟

در این میان دو احتمال وجود دارد؛ اول اینکه شاید از ابتدا همه این جنجال های رسانه ای تنها به قصد دیده شدن و بر سر زبان افتادن مجدد نام امیر خادم بوده و وی همانطور که چند ماه پیش هم گفته بود توافقاتی که با وزیر رفاه، کار و تامین اجتماعی کرده بود، اساسا تصمیمی برای ورود به کشتی نداشته است.

دوم اینکه شاید وی به این قطعیت رسیده که وزارت ورزش با توجه به اختلاف نظر با رسول خادم، تمایلی به حضور مجدد یک مدیر گوش‌شکسته در راس کشتی ندارد و به همین خاطر انتخابات کشتی را به تاخیر می اندازد تا با گذر زمان و روند اختلافات و خودزنی برخی اهالی کشتی، در نهایت به گزینه‌ای سیاسی و خارج از خانواده کشتی برسد!

کما اینکه طی روزهای اخیر صحبت از حضور یکی از معاونان پیشین وزارت ورزش به عنوان کاندیدای مجمع فدراسیون کشتی نیز مطرح شده است. در هر صورت این رفت و آمدها به هیچ وجه نمی تواند بی دلیل و برآمده از شایعات بی اساس باشد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها