کد خبر: 275051
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ۱۳:۵۶:۰۰
| |

چهار مصدوم در اثر آتش سوزی در چادر زلزله زدگان

رییس جمعیت هلال احمر سرپل ذهاب گفت: بر اثر وقوع یک فقره آتش سوزی در چادر اسکان موقت زلزله زدگان چهار تن مصدوم شدند.

چهار مصدوم در اثر آتش سوزی در چادر زلزله زدگان
کد خبر: 275051
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ۱۳:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| شاهپور حیدری رییس جمعیت هلال احمر سرپل ذهاب اعلام کرد: بر اثر وقوع یک فقره آتش سوزی در چادر اسکان موقت زلزله زدگان چهار تن مصدوم شدند.

رییس جمعیت هلال احمر سرپل ذهاب اضافه کرد: علت وقوع این آتش سوزی اتصال سیم برق بوده که در چادر اسکان موقت یک خانواده ای که در پیلوت یک واحد سه طبقه مسکونی نیمه کاره ساکن بودند، اتفاق افتاد و بلافاصله با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی در کمترین زمان آتش سوزی مهار و از سرایت آن به سقف پیلوت منزل جلوگیری شد.


وی اظهار داشت: در این حادثه سه تن از اعضای خانواده و یک نفر از بستگان آنان دچار مصدومیت شدند که یکی از مصدومان پسربچه ای یک ساله است که توسط بالگرد اورژانس و مصدوم دیگر دختر21 ساله با یک دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی کرمانشاه اعزام شدند.


حیدری عنوان کرد: 2 مصدوم دیگر در بیمارستان شهرستان سرپل ذهاب تحت درمان قرار گرفتند.


وی تصریح کرد: چادر، پتو و اقلام مورد نیاز اولیه جایگزین به این خانواده تحویل می شود.


سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد.


زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان سال گذشته در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهر سرپل ذهاب رخ داد که 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.


این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 932 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 103 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دید.


البته در زلزله 6.4 ریشتری یکشنبه چهارم آذر 97 هم 771 نفر مصدوم و بیش از چهار هزار واحد مسکونی خسارت دیده، به این آمارها اضافه شد.


مسئولان ارشد استان گفته اند که همه واحدهای خسارت دیده روستایی را تا پایان امسال و واحدهای شهری را تا نیمه اول سال 98 تکمیل می کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها