کد خبر: 275068
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ۱۴:۱۳:۰۰
| |

تخریبی لوکیشنی که جاذبه گردشگری شده بود

بخش‌هایی از لوکیشن فیلم سینمایی محمد(ص) در منطقه عسلویه تخریب شد. این در حالی است که کمتر از یک ماه پیش گفته شده بود که لوکیشن این فیلم به جاذبه گردشگری تبدیل شده است.

تخریبی لوکیشنی که جاذبه گردشگری شده بود
کد خبر: 275068
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ۱۴:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ فیلم سینمایی محمد(ص) به کارگردانی مجید مجیدی و تهیه‌کنندگی شرکت سینمایی نور تابان در شهرک سینمایی نور در قم و همچنین عسلویه فیلبمرداری شده است. اما به تازگی بخش‌هایی از لوکشین این فیلم در عسلویه تخریب شده است.

محمدرضا صابری (مدیرعامل شرکت سینمایی نور تابان و تهیه‌کننده فیلم) در واکنش به خبرهای پیرامون تخریب لوکیشین این فیلم در عسلویه گفت: لوکشین اصلی فیلم محمد(ص) در شهرک سینمایی نور قرار دارد که هم اکنون به‌صورت کامل نگهداری می‌شود. در زمان ساخت فیلم باتوجه به نوع داستان فیلم نیاز به لوکیشینی بود که به دریا نزدیک باشد لذا سازندگان فیلم، عسلویه را پیشنهاد دادند و بخش‌هایی از لوکیشین فیلم در آن منطقه ساخته شد.

او ادامه داد: بعد از پایان فیلمبرداری فیلم، شرکت سینمایی نورتابان و سازندگان فیلم این لوکشین را با هدف کمک به توسعه بخش گردشگری عسلویه به مسولان منطقه اهدا کردند و مسئولیت نگهداری نیز با مسئولان این منطقه بود و اگر تخریبی صورت گرفته برعهده آنهاست.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها