وزیر خارجه بحرین ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد

وزیر خارجه بحرین به تکرار ادعاهای واهی علیه ایران پرداخت و از موضع انگلیس ضدحزب‌الله لبنان استقبال کرد.

وزیر خارجه بحرین ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد
کد خبر: 275094
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ۱۴:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| «خالد بن‌احمد آل‌خلیفه» وزیر خارجه بحرین گفت: کشورهای اسلامی باید به مقابله با تروریسم و گروه‌های تروریستی بپردازند. شبکه‌های تروریستی هستند که مورد حمایت کشورها هستند و باید در راستای انهدام آنها حرکت شود. یک دیدگاه فراگیر باید در برخورد با گروه‌های تروریستی از جمله اخوان المسلمین باید وجود داشته باشد.

خالد بن احمد آل‌خلیفه بیان کرد: تغییری در سیاست‌های قطر ایجاد نشده است و همچنان حامی گروه‌های تروریستی است و آنها را خاک خود جای داده است. تحریم قطر تا تغییر سیاست های آن ادامه دارد.

وزیر خارجه بحرین در ادامه مدعی شد: ایران حامی گروه‌های تروریستی در منطقه است. بسیاری از کشورهای اسلامی از تروریسم مورد حمایت ایران رنج می‌برند.

وی ضمن استقبال از اقدام انگلیس علیه حزب الله لبنان ادعا کرد: هر دو جناح سیاسی و نظامی حزب‌الله، تروریستی است و ما از موضع انگلیس علیه حزب‌الله استقبال می‌کنیم و از اتحادیه اروپا و دیگر کشورها می‌خواهیم که اقدامی مشابه انگلیس انجام دهند و آن را در فهرست تروریستی خود قرار دهند.

درباره یمن نیز مدعی شد: جامعه بین المللی باید حوثی‌ها را به اجرای توافقات امضا شده وادار کنند.

وی خواستار همکاری گسترده بین‌المللی برای تحقق ثبات در سوریه شد و گفت: دخالت منطقه‌ای در سوریه به پیچیدگی بحران آن می‌افزاید.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها