رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام دان‌کلوف:

سومین ضربه فنی حسن یزدانی/ رضا یزدانی به نیمه نهایی رفت

نماینده وزن 97 کیلوگرم ایران با کسب سومین پیروزی در تورنمنت بلغارستان راهی نیمه نهایی این رقابت‌ها شد.پرویز هادی نیز با شکست نایب قهرمان جهان به یک چهارم نهایی رسید.

سومین ضربه فنی حسن یزدانی/ رضا یزدانی به نیمه نهایی رفت
کد خبر: 275119
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ۱۶:۱۳:۰۲

اعتمادآنلاین| ‌ در ادامه رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام دان‌کلوف در بلغارستان، حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک پس از برتری 11 بر صفر مقابل ابونادراز لبنان در دومین مبارزه خود نیزآخمد ماگامایف از بلغارستان را در همان تایم نخست با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.


وی در این مرحله مقابل عظمت دولت بیکوف از قزاقستان به روی تشک می‌رود. رضا یزدانی دارنده 2 مدال طلای جهان نیز پس از برتری 10 بر 6 مقابل روآنو کشتی‌گیر کوبایی‌الاصل ایتالیا، در دومین مبارزه برابر ماگومدگاژی نوروف از مقدونیه در حالی‌که 11 بر 2 پیش بود با ضربه فنی به پیروزی رسید و راهی دور بعد شد.


رضا یزدانی در سومین مبارزه و در یک چهارم نهایی در یک مبارزه برتر با نتیجه 9 بر یک فاتح یاشارلی از ترکیه را از پیش رو برداشت و راهی نیمه نهایی شد.


کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک از آمریکا نیز پس از برتری مقابل هموطن خود راهی یک چهارم نهایی شده و باید با حریف اوکراینی روبرو شود. یزدانی و اسنایدر در صورت راهیابی به فینال در یک مصاف مهم برابر هم قرار می‌گیرند.


پرویز هادی دارنده مدال برنز جهان و قهرمان بازی‌های آسیایی در سنگین وزن نیز پس از برتری 10 بر صفر برابر کاسوی از آمریکا در دومین مبارزه برابر دنگ نایب قهرمان جهان از چین با نتیجه 8 بر 4 به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.


مصطفی حسین‌خانی در وزن 74 کیلوگرم دیگر نماینده ایران در این رقابت‌هاست که برای کسب مدال برنز امشب (شنبه) به مصاف یاکوپ گور از ترکیه می‌رود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها