کد خبر: 275125
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ۱۹:۳۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۱۱ اسفندماه ۱۳۹۷

از حضور تاج در انتخابات AFC تا انتقاد برانکو از سازمان لیگ

انتقاد برانکو از برنامه‌ریزی لیگ برتر، شکست تیم ملی فوتبال زنان ایران در یک دیدار دوستانه، پیروزی حسن یزدانی در جام دانکلف و... از مهم‌ترین خبرهای ورزشی 11 اسفندماه 1397 است.

از حضور تاج در انتخابات AFC تا انتقاد برانکو از سازمان لیگ
کد خبر: 275125
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ۱۹:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ چرا بازی را اول یا دوم فروردین نگذاشتند؟؛ برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دوباره به هوادارانمان این امکان را می‌دهیم که از تماشای بازی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان لذت ببرند.

شسکت تیم ملی فوتبال زنان ایران در یک دیدار دوستانه؛ تیم ملی فوتبال زنان ایران در یک دیدار دوستانه برابر تیم بلاروس به میدان رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

رضا و حسن یزدانی با پیروزی آغاز کردند؛ حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم در نخستین مصاف خود در رقابت‌های جام دانکلوف با نتیجه 11 بر صفر حریف لبنانی خود را شکست داد. رضا یزدانی هم در وزن 97 کیلوگرم در دور اول حریف کوبایی اش را مغلوب کرد.

مهدی تاج کاندیدای نایب رئیسی AFC و شورای فیفا شد؛ انتخابات ریاست و بخش‌های دیگر کنفدراسیون فوتبال آسیا برای سال‌های 2019 تا 2023 در بیست و نهمین کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌شود و مهدی تاج نیز برای نایب رئیسی این کنفدراسیون نامزد شده است.

چراغ سبز ایکاردی به رئال مادرید؛ واندا نارا، همسر ایکاردی در رابطه با احتمال پیشنهاد رئال مادرید به این بازیکن گفت: «اینکه در اسپانیا می‌گویند مائورو به خاطر من به رئال نخواهد رفت، دروغ است. ما احترام زیادی برای باشگاه رئال مادرید قائل هستیم و اگر پیشنهادی برسد، آن را بررسی خواهیم کرد.»

درآمد 37 میلیون یورویی دلالان از باشگاه یوونتوس؛ باشگاه یوونتوس در تابستان سال 2018 برای خرید بازیکنان جدیدش رقمی معادل 37 میلیون یورو صرف پرداخت حق کمیسیون مدیر برنامه‌های این بازیکنان کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها