رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف- بلغارستان

حسن یزدانی و پرویز هادی به دیدار فینال راه یافتند/رضا یزدانی در رده بندی

حسن یزدانی و پرویز هادی به دیدار فینال اوزان 86 و 125 کیلوگرم رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان راه یافتند.

حسن یزدانی و پرویز هادی به دیدار فینال راه یافتند/رضا یزدانی در رده بندی
کد خبر: 275188
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ۲۰:۲۶:۱۲

اعتمادآنلاین| مسابقات اوزان 86، 97 و 130 کیلوگرم رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان که جزء مسابقات رنکینگ دار اتحادیه جهانی کشتی محسوب می شود، از ظهر امروز (شنبه) در شهر روسه در حال برگزاری است که در پایان دیدارهای مقدماتی حسن یزدانی و پرویز هادی در اوزان 86 و 125 کیلوگرم با شکست تمامی رقبا به دیدار فینال راه یافتند و رضا یزدانی نیز در دیدار رده بندی حضور دارد..

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:
در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر دومینیک ابونادر دارنده مدال نقره بازی های آسیایی 2018 جاکارتا از لبنان را مغلوب کرد وی در دور دوم مقابل احمد ماگامایف از بلغارستان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و در دور سوم نیز با نتیجه 10 بر صفر عظمت دولت بیکوف دارنده مدال نقره زیر 23 سال جهان از قزاقستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله روسلان عبداله یف از روسیه را با نتیجه 11 بر صفر شکست دارد و در دیدار نیمه نهایی نیز با نتیجه 11 بر یک از سد بوریس ماکویف دارنده مدال نقره جهان از کشور اسلواکی گذشت و راهی دیدار فینال شد. علی شعبان اف دارنده مدال برنز جهان از کشور بلاروس حریف یزدانی در دیدار فینال است.

در وزن 97 کیلوگرم یزدانی در دور اول مقابل آبراهام کونیدو از ایتالیا با نتیجه 10 بر 6 به پیروزی رسید وی در دور دوم با نتیجه 11 بر 2 ماگومدگادجی نوروف از مقدونیه را مغلوب کرد و در دور سوم نیز با نتیجه 9 بر یک فاتح یاشارلی از ترکیه را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله در مصاف با والری آندریتسف دارنده مدال نقره المپیک 2012 و برنز جهان از اوکراین با نتیجه 5 بر 4 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.


در وزن 125 کیلوگرم پرویز هادی در دور نخست میچائیل کوسوی از آمریکا را با نتیجه 10 بر صفر مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل ژی وی دنگ از چین با نتیجه 8 بر 4 به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. هادی در این مرحله نیکولاس گویازدوفسکی دارنده مدال برنز جهان از آمریکا را با نتیجه 5 بر 2 از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نیز مقابل دانیل لیگتی از مجارستان با نتیجه 13 بر 8 به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. حریف هادی در دیدار فینال الکساندر خوتسیانیوسکی از اوکراین است.


مسابقات فینال و رده بندی اوزان فوق فردا شب (یکشنبه) برگزار می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها