کد خبر: 275235
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۲ ۰۸:۵۷:۰۰
| |

سخنگوی شورای فنی تیم ملی کشتی آزاد:

سیاست را نباید وارد کشتی کنیم

سخنگوی شورای فنی تیم ملی کشتی آزاد گفت: مردم از کشتی و کشتی‌گیر همیشه توقع دارند اخلاق را رعایت کند چه انتخابات در پیش باشد و چه نباشد.

سیاست را نباید وارد کشتی کنیم
کد خبر: 275235
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۲ ۰۸:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‎ مجید خدایی در مورد حاشیه‌های ایجاد شده در فضای انتخاباتی کشتی اظهار داشت: انتخاباتی پیش روی ما است اما نباید اجازه دهیم این فضا آلوده به سیاست شود، هرچند که از ادوار گذشته متاسفانه سیاست به ورزش وارد شده و این امر اجتناب ناپذیر است. زمانی که برای اولین بار نیز خواستند المپیک را برگزار کنند شعار آن "ورزش بدون سیاست" بود، اما به هرشکل ورزش بعد از مدتی وارد سیاست شده است.

وی ادامه داد: ما نباید اجازه دهیم سیاست وارد فضای انتخابات فدراسیون کشتی شود و بازی‌های سیاسی را بگذاریم برای سیاسیون، چنین شرایطی نه مقبول مردم است و نه جامعه کشتی. به نظر من انتخابات فدراسیون کشتی، انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی نیست که بخواهیم با آن سیاسی برخورد کنیم.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی 2002 تهران از اظهار نظر در خصوص عکسی که از سوی امیررضا خادم در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد و ناراحتی سایر نامزدهای احتمالی را به همراه داشت، خودداری کرد و در خاتمه تاکید کرد: همه از کشتی و کشتی گیر توقع دارند اخلاق را سرلوحه کارش قرار دهد و فرقی نمی‌کند انتخابات در پیش باشد و یا موضوع دیگری. همه باید به اعتلای کشتی کمک کنیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها