کد خبر: 275284
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۲ ۰۹:۴۷:۳۴
| |

بروجردی:

پیام سفر اسد شکست‌ناپذیری جبهه مقاومت بود

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس سفر بشار اسد به ایران را میوه‌چینی زحمات پنج‌ساله مقاومت در سوریه تعبیر کرد و گفت: پیام این سفر شکست‌ناپذیری جبهه مقاومت بود.

پیام سفر اسد شکست‌ناپذیری جبهه مقاومت بود
کد خبر: 275284
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۲ ۰۹:۴۷:۳۴

اعتمادآنلاین| علاء‌الدین بروجردی با اشاره به سفر بشار اسد به ایران گفت: این سفر بسیار مهمی بود که می‌توان آن را میوه‌چینی زحمات پنج‌ساله در بحران تحمیلی به سوریه تعبیر کرد که با تلاش‌های دولت ملت و ارتش سوریه جمهوری اسلامی ایران روسیه و جبهه مقاومت چیده شد. این یک افتخارآفرینی برای مجموعه‌ای است که در مقابل جبهه حامیان تروریسیم یعنی آمریکا، متحدان اروپا و منطقه آنها قرار دارد.

وی ادامه داد: این سفر نشان داد که آمریکایی‌ها با وجود سرمایه گذاری‌های میلیاردی و استفاده از همه ظرفیت‌های سیاسی و بین‌المللی خودشان مقابل جبهه مقاومت ناتوان هستند. همچنین منحی قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی رو به افول است و با وجود تمام برنامه‌ریزی‌های آمریکایی‌ها نقشه‌های آنها یکی بعد از دیگری نقش بر آب می‌شود.

بروجردی در پایان گفت: سفر بشار اسد نشان داد که تلاش‌ها برای شکست جبهه مقاومت به نتیجه نخواهد رسید و آنها ناگزیرند واقعیت‌های موجود را بپذیرند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها