صعود بهمنیار، خاکسار و خدابخشی به فینال لیگ جهانی کاراته

3 کاراته کای ایران به دیدار فینال و 2 نفر به دیدار رده بندی لیگ جهانی کاراته وان سری آ در اتریش راه یافتند.

صعود بهمنیار، خاکسار و خدابخشی به فینال لیگ جهانی کاراته
کد خبر: 275297
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۲ ۱۰:۰۴:۲۵

اعتمادآنلاین| ‌ در دومین روز از لیگ جهانی کاراته وان سری آ که با حضور 2057 کاراته کا از 99 کشور در شهر سالزبورگ اتریش پیگیری شد، مهدی خدابخشی، سارا بهمنیار و طراوت خاکسار به فینال راه یافتند. ذبیحاله پورشب و بهمن عسگری هم به دیدار رده بندی رسیدند.

در مبارزات روز دوم نتایج زیر بدست آمد:

مهدی خدابخشی در وزن 84- کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست 4 بر صفر ایلیا لتیک از سوئیس را شکست داد. وی سپس 4 بر صفرسرگی ایگناتف از روسیه را برد. او در سومین دیدار یک بر صفر مقابل آنتون ایساکائو از بلاروس به پیروزی رسید.

مبارزه چهارم خدابخشی برابر فاروک عبدسلام فرانسوی بود که موفق شد 4 بر صفر او را مغلوب کند. در ادامه 5 بر صفر والری توماکوف از اوکراین را برد و در نیمه نهایی 3 بر صفرآیخان مامایف آذربایجانی را با شکست بدرقه کرد و فینالیست شد.او برای کسب مدال طلا به مصاف اوگور آکتاش ترکیه‌ای خواهد رفت.

در وزن 55- کیلوگرم، طراوت خاکسار ابتدا 8 بر صفر والنتینا چکاریور از اسپانیا را برد. سپس موفق شد 6 بر 4 از سد آلبولنا گروالا از کوزوو عبور کند.


او در سومین مبارزه خاولا اوحمد از مراکش را 9 بر صفر شکست داد. در ادامه 6 بر یک مقابل جانا بیتس آلمانی به پیروزی رسید. سپس 3 بر صفر سابینا زاخاروآ از قزاقستان را مغلوب کرد و به نیمه نهایی راه یافت. خاکسار در نیمه نهایی آنجلیکا ترولوگا اوکراینی نفر اول رنکینگ جهان را 2 بر صفر برد و فینالیست شد. او برای کسب مدال طلا فردا به مصاف حریفی از شیلی می‌رود.

سارا بهمنیار نماینده وزن منهای 50 کیلوگرم ابتدا سارا لئال از پرتغال را یک بر صفر برد. سپس الکساندرا لیدوژا از روسیه را با نتیجه 3 بر صفر مغلوب کرد.


در سومین مبارزه مقابل کاتریانا کروا از اوکراین پس از تساوی 2 بر 2 با قانون سنشو به برتری رسید. او در چهارمین دیدار سارا هوبریش آلمانی را 4 بر یک مغلوب کرد و به نیمه نهایی راه یافت. بهمنیار در این مبارزه 2 بر صفر بر شیءائو شانگ از چین تایپه غلبه کرد و فینالیست شد و به مصاف آیاکا تادانو از ژاپن خواهد رفت.

ذبیح اله پورشب ابتدا با نتیجه یک بر صفر از سدآیدین واتریچ از بوسنی و هرزگوین گذشت. در ادامه 3 بر صفرابراهیما ام بایه از فرانسه را مغلوب کرد. سپس 3 بر 2 مقابل آلوین کاراگی از کوزووو برنده شد.


پورشب در چهارمین دیدار 3 بر صفر از سد پابلو آرناس از اسپانیا گذشت. سپس 4 بر یک تیموتی پترسن از هلند را شکست داد و به نیمه نهایی رسید. او در نیمه نهایی 4 بر یک نتیجه را به اوگور آکتاش ترکیه‌ای واگذار کرد و به دیدار رده بندی رفت و فردا برای کسب مدال برنز به روی تاتامی می‌رود.

در وزن 75- کیلوگرم، بهمن عسگری ابتدا 8 بر صفر از سد دیمیتار ایلیوسکی از مقدونیه گذشت، در ادامه 9 بر یک آندره آ اورتنزی از ایتالیا را برد. در سومین مبارزه عسگری یک برصفر کریل کوزنتکوف از روسیه را مغلوب کرد، سپس یک بر صفرآلان مالدونادو نماینده گواتمالا را از پیش رو برداشت.

او در مبارزه پنجم مقابل احمدمحی الشرابی از ایتالیا پس از تساوی 3- 3 با قانون سنشو حریف ایتالیایی برندهتاتامی شد و عسگری به جدول شانس مجدد رفت.


عسگری در این گروه بیباریس ژانگیر از قزاقستان را یک بر صفر برد و به دیدار رده بندی رفت تا فردا با استانیسلاوهورنا اوکراینی مبارزه کند.

در وزن 67- کیلوگرم، امیررضا میرزایی ابتدا 7 بر یک کمال چوریف از ازبکستان را برد، در ادامه مقابل وینسوسفیگوئرا از برزیل به تساوی صفر- صفر رسید تا در هانتی برنده مبارزه باشد. او در دیدار سوم مقابل دیونسیوسژینوس از یونان 2 بر صفر شکست خورد و با شکست کاراته کا یونانی در نیمه نهایی، امیررضا میرزایی از حضور در ادامه مسابقات بازماند.

امیر مهدی زاده در اولین دیدار مقابل دیونوسیوس کاروتوس از یونان پس از تساوی صفر- صفردر هانتی برنده شد، سپس با نتیجه 5 بر 3 از سد ویتالی کوچرنکو از گرجستان گذشت.


در ادامه یک بر صفر فئودور لیچاجین از روسیه را برد. در چهارمین دیدار 5 بر یک نتیجه را به استفان پوکورنی از اتریش واگذار کرد و به جدول شانس مجدد رفت.

او در این گروه 7 بر صفر نتیجه را به ماریو هودزیچ از مونته نگرو واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

در وزن 75- کیلوگرم، علی اصغر آسیابری ابتدا 10 بر یک روسلان سادیکوز از لتونی را برد، سپس 3 بر صفر لو لبروناز فرانسه را شکست داد اما در دور سوم 2 بر یک نتیجه را به آسیمان ممدوف از روسیه واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در همین وزن سعید احمدی در اولین مبارزه خود در این وزن 2 بر یک کریستین هانسن از دانمارک را برد، در دور دوم 3 بر یک پاول کرویچ از بلاروس را مغلوب کرد. سپس مقابل شونجی سوزوکی از ژاپن پس از تساوی صفر- صفر در هانتی پیروز شد.

او در چهارمین دیدار 3 بر صفر عزیز اسماعیل از مقدونیه را شکست داد و در ادامه 4 بر 2 مقابل استانیسلاو هورنا از اوکراین مغلوب شد و با شکست استانیسلاو هورنا در نیمه نهایی، احمدی از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 84- کیلوگرم، کیوان بابان در اولین بازی خود 2 بر صفر عمر العزمی عربستانی را مغلوب کرد و در مبارزه دوم 2 بر یک مغلوب اوگور آکتاش ترکیه‌ای شد و با راهیابی کاراته کا ترک به فینال، بابان هم به جدول شانس مجدد رفت.

بابان در این گروه ابتدا 4 بر 3 وی وو چون از چین تایپه را برد، در ادامه پس از تساوی صفر - صفر مقابل هلیوهرناندز پرتغالی در هانتی برنده مبارزه شد. او در بازی سوم 7 بر 5 نتیجه را به دانیل گئورگی از مجارستان واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 61- کیلوگرم، رزیتا علیپور در اولین مبارزه مقابل میهالا مارائوتا از رومانی پس از تساوی یک- یک با قانونسنشو برنده شد، در دور دوم مقابل ژائویان یین از چین بعد از تساوی 2- 2 با قانون سنشو نتیجه را واگذار کرد و به جدول شانس مجدد رفت.

او در این گروه ابتدا سابرینا پرییرا از برزیل را 6 بر صفر مغلوب کرد. سپس مقابل دینا شوستاک از اوکراین قرارگرفتو 2 بر صفر به برتری رسید اما در سومین مبارزه پس از تساوی 2- 2 مقابل جیانا لطفی مصری، با قانون سنشوبازنده تاتامی شد و از دور رقابتها کنار رفت.

در همین وزن شیما آل سعدی در اولین دیدار یک بر صفر نتیجه را به ژوناشی کابالرو از مکزیک واگذار کرد و از دوررقابتها کنار رفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها