کد خبر: 275401
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۲ ۱۲:۲۲:۲۵
| |

وزیر دفاع ترکیه:

چشم طمع به خاک هیچ کشوری نداریم

«خلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه تصریح کرد که هدف از عملیات در شمال سوریه مبارزه با تروریست‌ها است و آنکارا چشم طمع به خاک هیچ کشوری ندارد.

چشم طمع به خاک هیچ کشوری نداریم
کد خبر: 275401
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۲ ۱۲:۲۲:۲۵

اعتمادآنلاین| «خلوصی آکار» گفت که گروه تروریستی داعش نماینده مسلمانان و «ی.پ.گ» شاخه سوری گروه «پ.ک.ک» نیز نماینده برادران کُرد ما نیستند.


آکار طی سخنانی در استان آغری در مرز ایران تصریح کرد: عناصر گروه های تروریستی را در داخل کشور تا حد زیادی از پای درآوردیم و این روند ادامه خواهد داشت.


آکار با بیان اینکه ترکیه در برخورد قاطعانه با تروریست‌ها مصمم است، تاکید کرد: این بلای تروریسم را که ملت مان را گرفتار کرده است هم در داخل و هم در خارج از کشور از بین خواهیم برد.


وی با اشاره به عملیات‌های برون مرزی نیروهای مسلح کشور در شمال سوریه و عراق گفت: در عملیات‌های سپر فرات و شاخه زیتون دستاوردهای مهمی کسب کردیم؛ به گونه‌ای که در نبردهای سوریه و عراق، 3 هزار داعشی را به هلاکت رساندیم.


او با اشاره به تلاش برخی‌ برای کم‌اهمیت جلوه دادن عملیات های برون مرزی کشور در قبال تروریست‌ها گفت: به کم‌اهمیت جلوه دادن دستاوردهای نیروهای مسلح کشورعلیه گروه تروریستی داعش که هرگز نمی‌تواند نماینده مسلمانان و اسلام باشد، اجازه نخواهیم داد.


آکار در رابطه با عملیات نیروهای مسلح کشور علیه گروه ی.پ.گ/پ.ک.ک نیز گفت: این گروه تروریستی نماینده برادران کُرد ما نیست. مبارزه نیروهای مسلح در شمال سوریه تنها علیه تروریست‌ها است.


وزیر دفاع ترکیه در پایان بار دیگر تاکید کرد که هدف از عملیات در شمال سوریه مبارزه با تروریست‌ها بوده و آنکارا چشم طمع به خاک هیچ کشوری ندارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها