دختران فوتبالیست ایران برابر استرالیا شکست خوردند

دختران فوتبالیست زیر 16 سال ایران برابر استرالیا با نتیجه سه بر صفر مغلوب شدند.

دختران فوتبالیست ایران برابر استرالیا شکست خوردند
کد خبر: 275418
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۲ ۱۲:۴۴:۰۵

اعتمادآنلاین| تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال ایران از امروز (یکشنبه) رقابت خود را در مرحله دوم قهرمانی آسیا آغاز کرد. ملی پوشان ایران در اولین دیدار خود در این مرحله از ساعت 11 و 30 دقیقه به وقت ایران برابر استرالیا به میدان رفتند و با نتیجه سه بر صفر شکست خوردند.

در نیمه اول این دیدار دو بار دروازه ایران باز شد. گل اول استرالیا در دقیقه 20 و روی اشتباه دروازه‌بان ایران و گل دوم نیز در دقیقه 40 از روی ضربه کرنر به ثمر رسید.

تیم استرالیا در نیمه دوم هم چند موقعیت خطرناک خلق کرد که با واکنش خوب دروازه بان ایران روبرو شد اما در دقیقه 93 بار دیگر به گل رسید تا در نهایت با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد.

تیم ایران با ترکیب مریم عباسی، زهرا کیانی، زینب عباسپور، هستی غلامی، هلیا پیل تن، مهدیه محمد خواه، مریم سلیمان پور، زهرا معصومی، رقیه جلال نسب، فاطمه سرور زاده و نگین زندی به مصاف استرالیا رفت.

مرحله دوم مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا در رده سنی دختران زیر 16 سال آسیا از 9 تا 18 اسفند ماه در دو گروه به میزبانی لائوس برگزار می‌شود و ایران در گروه A با تیم‌های استرالیا، لائوس و ویتنام به رقابت می‌پردازد.

تیم‌های چین، بنگلادش، فیلیپین و میانمار نیز در گروه B حضور دارند. تنها دو تیم اول هر گروه به مرحله نهایی صعود می‌کنند تا با ژاپن، کره جنوبی، کره شمالی و تایلند (میزبان) که به صورت مستقیم در مرحله نهایی حضور دارند، رقابت کنند.

ملی پوشان ایران روز سه شنبه، 14 اسفند ماه در دومین دیدار خود برابر لائوس به میدان می‌روند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها