محمدعلی وکیلی نماینده تهران مطرح کرد:

اگر انتظار دارید ظریف در مقابل دشمنان نشکند،اسباب شکستنش را فراهم نکنید

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: به نهاد ریاست جمهوری و رئیس جمهور تذکر می دهم حرمت امامزاده را متولی باید نگه دارد. اگر قرار است سیاست خارجه متولی و سخنگوی واحد داشته باشد، ضمانت این مهم برعهده رئیس جمهور و نهاد ریاست جمهوری است.

اگر انتظار دارید ظریف در مقابل دشمنان نشکند،اسباب شکستنش را فراهم نکنید
کد خبر: 275456
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۲ ۱۳:۳۹:۴۴

اعتمادآنلاین| محمدعلی وکیلی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 12 اسفند) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به سخنان برخی نمایندگان درباره استعفای ظریف گفت: از تمام افرادی که اسباب بازگشت آقای ظریف را بر بام سیاست خارجی کشور فراهم کردند، تشکر می کنم، به ویژه از موضع کریمانه سردار سلیمانی تقدیر می کنم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان افزود: اگر قرار باشد ظریف زبان عزت ملت ایران باشد، باید او را عزیز بشمارید، اگر انتظار دارید در مقابل دشمنان نشکند، خود اسباب شکستنش را فراهم نیاورید.

وی اظهار کرد: جملاتی که در سخنان برخی همکاران نسبت به آقای ظریف به کار گرفته می شود، ناروا بوده و زیبنده نیست، به ویژه در حال حاضر که او مسئول سیاست خارجی کشور است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در مجلس به جای اینکه به ظریف دلداری دهیم، نسبت هایی که بار حقوقی دارد به او می دهیم، خاطرنشان کرد: به نهاد ریاست جمهوری و رئیس جمهور تذکر می دهم حرمت امامزاده را متولی باید نگه دارد. اگر قرار است سیاست خارجه متولی و سخنگوی واحد داشته باشد، ضمانت این مهم برعهده رئیس جمهور و نهاد ریاست جمهوری است.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها