کد خبر: 275556
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۲ ۱۹:۲۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۷

از اردوکشی کفن‌پوشان علیه روحانی و لاریجانی‌ها با عنوان «قیام قم علیه نفاق» تا نهیب لاریجانی به نوبخت درباره اجرای قوانین مصوب مجلس

اردوکشی کفن‌پوشان علیه روحانی و لاریجانی‌ها با عنوان «قیام قم علیه نفاق»، نهیب لاریجانی به نوبخت درباره اجرای قوانین مصوب مجلس و بی‌اساس خواندن خروج آرشیو صداوسیما به‌وسیله عزت‌الله ضرغامی از جمله مهمترین خبرهای سیاسی امروز هستند.

از اردوکشی کفن‌پوشان علیه روحانی و لاریجانی‌ها با عنوان «قیام قم علیه نفاق» تا نهیب لاریجانی به نوبخت درباره اجرای قوانین مصوب مجلس
کد خبر: 275556
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۲ ۱۹:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام با سرخط خبرهای سیاسی اعتمادآنلاین ، امروز یکشنبه 12 اسفندماه با شما هستیم؛

عزت‌الله ضرغامی، رئیس پیشین سازمان صداوسیما با اشاره به صحبت‌های اخیر درباره خروج آرشیو صداوسیما از کشور گفت: روشن کنند اصلاً درباره چه چیزی حرف می‌زنند. هر نظری که دستگاه اطلاعاتی درباره بنده و حتی مدیر قبلی آرشیو بدهد همه را می‌پذیریم. به این طور شایعات بی‌اساس نباید توجه کرد، چون بی‌اساس است و ارزش خبری ندارد.

امروز ب یانیه‌ای با تیتر «قم آماده قیام علیه نفاق» در تجمع مدرسه فیضیه بین طلاب و روحانیون دست به دست می‌شد که مشخص شد جریانی بی‌توجه به اختلاف‌نظرها درباره لایحه پالرمو، همزمان رییس‌جمهوری و رییس قوه قضاییه و رییس مجلس را هدف گرفته است . این تشکل حوزی اعلام کرده که از حرم حضرت معمومه به‌صورت کفن‌پوش به حرم مطهر خواهند رفت. حیدری، معاون سیاسی استاندار قم در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین اعلام کرد مجوزی در این باره صادر نکرده است و محمدحسین نبوی، معاون تبلیغ حوزه علمیه هم به اعتمادآنلاین گفت از موضوع اطلاع ندارد اما حوزه علمیه قم یک حوزه آزاد است.

مهدی چمران، فعال سیاسی اصولگرا درباره ریاست حداد عادل بر شورای وحدت اصولگرایان گفت: ممکن است آقای حداد عادل چند جلسه را مدیریت کرده باشد اما ربطی به بحث ریاست شورای وحدت ندارد.

محسنی‌اژه‌ای، سخنگوی قوه قضاییه با تایید خبر حضور سیدابراهیم رییسی به عنوان رییس‌ قوه‌ قضاییه اعلام کرد که حتما در دوره بعدی ریاست قوه قضاییه هم به رییس جدید، آقای رییسی و قوه قضاییه کمک خواهم کرد .

علی لاریجانی، رییس مجلس در پاسخ به تذکر یک نماینده درباره نامه نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه مبنی بر عدم اجرای مصوبه افزایش حقوق کارکنان دولت گفت: دولت حق ندارد به این مصوبه عمل نکند و هر کسی که یک حرفی زد نباید روی آن حساب کرد و بیجا کردند که این حرف را زدند.

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره عدم حضور روحانی در جلسات مجمع در جریان بررسی پالرمو گفت: بارها از آقای روحانی برای حضور در جلسات مجمع دعوت کرده‌ایم اما ایشان تاکنون حضور نیافته‌اند

امروز نمایندگان مجلس در قالب اصلاح موادی از قانون انتخابات علاوه بر تصویب کردن استانی شدن انتخابات مجلس تعداد دفعات حضور نمایندگان در مجلس را هم به سه دوره متوالی محدود کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها