دستور رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر:

زیباسازی ورودی‌های شهر‌ها و روستا‌ها کشور

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در نامه‌ای خطاب به مدیران کل میراث فرهنگی استان‌ها دستور داد تا با همکاری سازمان همیاری شهرداری، اقدام به ساماندهی و زیبا سازی ورودی شهر‌ها و روستا‌ها کنند. 

زیباسازی ورودی‌های شهر‌ها و روستا‌ها کشور
کد خبر: 275560
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۲ ۱۶:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در نامه‌ای خطاب به مدیران کل میراث فرهنگی استان‌ها دستور داد تا با همکاری سازمان همیاری شهرداری، اقدام به ساماندهی و زیبا سازی ورودی شهر‌ها و روستا‌ها کنند.

در نامه، ولی تیموری معاون گردشگری کشور خطاب به مدیران کل میراث فرهنگی استان‌ها به عنوان دبیران ستاد خدمات سفر در هر استان آمده است:

همان گونه که آگاهی دارید، در ایام تعطیلات نوروزی، شاهد حجم گسترده مسافرت‌های داخلی و بین المللی به تمام نقاط کشور هستیم و یکی از مهمترین عوامل موثر بر فرآیند سفر، تاثیر ورودی‌های مسیر و مقاصد است.

معمولا شهر‌ها را بر حسب ورودی‌های آن‌ها قضاوت می‌کنند و هر اندازه مجموعه دستگاه‌های خدمت رسان خواسته باشند تسهیلات مناسب برای مهمانان فراهم کنند، اما به ساماندهی و زیباسازی ورودی‌ها توجه نشود آن زحمات و خدمات بی نتیجه و کم اثر می‌نماید.

بدین لحاظ مقتضی است از طریق ستاد اجرایی خدمات سفر استان و ضمن همکاری و مشارکت کامل با سازمان‌های همیاری شهرداری، شهرداری ها، دهیاری‌ها و دیگر دستگاه‌های مرتبط و موثر نسبت به ساماندهی و زیباسازی ورودی شهر‌ها و روستا‌ها اقدامات لازم را به عمل آوردید و نتیجه اقدامات را در قالب عکس و فیلم به دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر اعلام کنید.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها