کد خبر: 275713
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۳ ۱۰:۴۰:۰۰
| |

اکبر فلاح پیشکسوت کشتی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

کشتی آزاد در مسابقات دانکلوف کارنامه قبولی گرفت/ عملکرد حسن یزدانی انتظارات را بالا برده است

اکبر فلاح پیشکسوت کشتی گفت: پس از یک دوره رکود یک شوک به تیم وارد شد و حالا خون تازه‌ای به کشتی تزریق شده است. با این مربی و کادر فنی جدید به نظر می‌رسد تیم در آینده بهتر نتیجه خواهد گرفت.

کشتی آزاد در مسابقات دانکلوف کارنامه قبولی گرفت/ عملکرد حسن یزدانی انتظارات را بالا برده است
کد خبر: 275713
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۳ ۱۰:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از یک دوره ناامید کننده با 4 کشتی‌گیر در مسابقات قهرمانی دانکلوف شرکت کرد. بعد از نتایج ناامیدکننده کشتی در رقابت‌های جهانی پاریس 2017 و بوداپست 2018 علاقمندان به کشتی چندان امیدی به کسب نتیجه نداشتند اما دانکلوف با قهرمانی حسن یزدانی و بازگشت رضا یزدانی به کشتی، امید را دوباره در دلشان زنده کرد. حالا می‌توان به نتایج کشتی در رقابت‌های جهانی 2019 و المپیک 2020 توکیو امیدوارتر بود.

اکبر فلاح پیشکسوت کشتی در مصاحبه با اعتمادآنلاین درباره نتایج تیم کشتی آزاد در مسابقات دانکلوف گفت: «ما با تیم کامل در این مسابقات شرکت نکردیم بلکه با 4 نفر شرکت کردیم. از این 4 نفر دو نفر طلا گرفتند یکی از آنها مقام سوم و دیگری مقام پنجم را به دست آورد. به نظر من عملکرد تیم در این مسابقات خوب بود.»

فلاح در ارتباط با تاثیر این مسابقات بر آینده کشتی آزاد گفت: «پس از یک دوره رکود یک شوک به تیم وارد شد و حالا خون تازه‌ای به کشتی تزریق شده است. با این مربی و کادر فنی جدید به نظر می‌رسد تیم در آینده بهتر نتیجه خواهد گرفت.»

این پیشکسوت کشتی در ادامه درباره حضور دوباره رضا یزدانی در تیم ملی گفت: «با نتیجه‌ای که رضا یزدانی گرفته شرایط خوبی پیدا کرد. امروز چند کشتی گیر در وزن 97 کیلوگرم داریم که یکی از آن‌ها رضا یزدانی است. بدون تردید بهترین آن‌ها به مسابقات جهانی فرستاده خواهد شد.»

او درخصوص حسن یزدانی کشتی‌گیر جوان جویباری و رکوردهای خارق‌العاده‌ای که از خود به جا گذاشته گفت: «او معمولا تمام مسابقاتش را با نتیجه 10-0 می‌برد و همیشه امید اول مدال طلا است. عملکرد خارق‌العاده یزدانی باعث شده انتظارات از او به شدت بالا برود.»

فلاح در مورد فشاری که روی حسن یزدانی وجود دارد و تاثیر مثبت یا منفی آن گفت: «حسن یزدانی جایگاه خودش را می‌داند و وقتی هر مسابقه را 10-0 می‌برد می‌داند که انتظارات بالا می‌رود . این موضوع به او انرژی مثبت می‌دهد تا عملکرد بهتری داشته باشد و روحیه او را بالا می‌برد.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها