کد خبر: 275723
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۳ ۱۰:۵۵:۰۶
| |

افشای حمله منظم علیه مسئولان مسجدالاقصی

یک مقام فلسطینی در بیت‌المقدس تصریح کرد رژیم اشغالگر با چراغ سبز آمریکا و از طریق بازداشت مسئولان مسجد‌الاقصی نقشه‌های خطرناکی طی روزهای آتی در دست اجرا دارد.

افشای حمله منظم علیه مسئولان مسجدالاقصی
کد خبر: 275723
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۳ ۱۰:۵۵:۰۶

اعتمادآنلاین| شیخ «ناجح بکیرات» معاون مدیر کل سازمان اوقاف اسلامی قدس و رئیس آکادمی علوم و میراث الاقصی درباره «برنامه‌های خطرناک رژیم اشغالگر صهیونیستی» با هدف اجرای آن در مسجد‌الاقصی و شهر بیت‌المقدس طی روزهای آتی هشدار داد.

این مقام فلسطینی گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل از دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا برای تشدید حملات و تعرض‌های نظام‌مند خود علیه شهر بیت‌المقدس و بخصوص مسجدالاقصی چراغ سبز گرفته است.

شیخ بکیرات تصریح کرد: نقشه‌های جدی و هشداردهنده‌ای وجود دارد که نمازگزاران و شیوخ و مسئولان مسجد الاقصی را از طریق دستگیری، پیگرد، حبس و تبعید آنها هدف گرفته است.

این شخصیت فلسطینی توضیح داد: رژیم اشغالگر صهیونیستی با حمله مستقیم به مسئولان مسجدالاقصی درصدد از بین بردن نقش مؤثر آنها در آگاهی‌بخشی و ایجاد انگیزه در ملت فلسطین است تا با یکه‌تازی در امور مسجدالاقصی و ایجاد شکاف در داخل آن آتش جنگ دینی را شعله‌ور کند.

رئیس آکادمی علوم و میراث الاقصی با بیان اینکه مسجدالاقصی «دشوارترین و خطیرترین مقطع را از زمان اشغال آن در سال 1967 توسط صهیونیست‌ها را پشت سر می‌گذارد»، گفت: تمرکز اشغالگران بر تخلیه مسجدالاقصی از همه چهره‌ها و شیوخ و مسئولان آن مؤید این است که ساعات آتی بحرانی و بسیار جدی خواهد بود و مسجدالاقصی با بزرگ‌ترین خطری که علیه آن طرح‌ریزی شده روبه‌رو می‌شود، بخصوص که [بنیامین] نتانیاهو [نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی] به دنبال استفاده از این موضوع برای انتخابات [پارلمانی] پیش روی این رژیم است.

شیخ بکیرات گفت: این کمپین نظام‌مند صهیونیست‌ها علیه مسئولان مسجد الاقصی راه را برای تهاجم روزانه و فشرده گله‌های شهرک‌نشینان هموار می‌کند تا طی آن محتویات مسجد را تخریب کرده و به سرقت ببرند، علاوه بر اینکه کارشان برای حفاری‌های زیر مسجدالاقصی که با هدف یهودی‌سازی مسجدالاقصی و قدس شریف است، راحت‌تر شود.

دشمن صهیونیستی در روزهای گذشته تعدادی از کارمندان و نگهبانان مسجد الاقصی را به دلیل مشارکت در گشودن مصلای الرحمه در مسجدالاقصی، بازداشت و از آن تبعید کردند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها