کد خبر: 275821
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۳ ۱۳:۴۴:۰۰
| |

ستاره سابق NBA افتخاراتش را برای حمایت از کودکان فروخت

کریم عبدالجبار ستاره سال های دور لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا تمام افتخاراتش را برای حمایت از کودکان نیازمند فروخت.

ستاره سابق NBA افتخاراتش را برای حمایت از کودکان فروخت
کد خبر: 275821
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۳ ۱۳:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ستاره سال های دور لیگ بسکتبال NBA تمام عناوین و افتخاراتش در این لیگ را فروخته است. کریم عبدالجبار که شش قهرمانی در این لیگ، دو عنوان ارزشمندترین بازیکن فینال، شش عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل، دو عنوان آقای بسکتبال آمریکا و دو قهرمانی در این لیگ به عنوان مربی را در کارنامه اش دارد تصمیم گرفت تا تمام عناوینش از جمله انگشترهای قهرمانی اش را بفروشد.


این ستاره بسکتبال دنیا و تیم لس آنجلس لیکرز تمام مجموعه ورزشی اش از بسکتبال را به قیمتی نزدیک به 3 میلیون دلار به فروش رسانده است. او این پول را در اختیار مووسسه خیریه ای قرار داده که کودکان نیازمند را تحت پوشش قرار می دهد و برای آنها فرصت آموزشی ایجاد می کند. شعار این موسسه هم 'فرصت شوتی در اختیارشان قرار بده که دفاع نمی شود' است.


کریم عبدالجبار درباره این تصمیم خود گفته است: زمانی که قرار است بین مجموعه ای از مدال ها و انگشترهای قهرمانی و افتخارات ورزشی و حمایت از کودکان نیازمندی که می خواهند زندگی خود را تغییر بدهند دست به انتخاب بزنید قطعا انتخاب خیلی ساده خواهد بود. زمانی که به گذشته نگاه می کنم افتخارات زیادی کسب کرده ام و وقتی به آینده نگاه می کنم و به صورت کودکانی که منتظر هستند تا من برای آینده آنها کاری بکنم فکر می کنم می بینم که کار تاریخی این است که برای این کودکان قدمی بردارم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها