سرخط مهم‌ترین خبرهای بین‌الملل/ ۱۳ اسفندماه ۱۳۹۷

از درخواست گوایدو برای تجمع تا انتقاد سندرز از ترامپ

درخواست گوایدو از مردم برای تجمع همزمان با ورودش به کشور، انتقاد سندرز از ترامپ و به همه‌پرسی گذاشتن قانون اساسی الجزایر پس از انتخابات مهم‌ترین خبرهای امروز حوزه بین‌الملل بود.

از درخواست گوایدو برای تجمع تا انتقاد سندرز از ترامپ
کد خبر: 275895
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۳ ۱۸:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ذبیح‌الله مجاهد ، سخنگوی طالبان از پیشرفت تدریجی مذاکرات این گروه با دولت آمریکا خبر داد اما تاکید کرد مذاکرات تاکنون نتوانسته به سطح تدوین پیش‌نویس توافق برسد.

***

رئیس‌جمهوری الجزایر پس از نامزد شدن برای انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور گفت که پس از انتخابات، اصلاح قانون اساسی الجزایربه همه‌پرسی گذاشته خواهد شد.

***

رؤسای ستاد ارتش‌های آمریکا و روسیه امروز در وین درباره عملیات در سوریه گفت‌وگو خواهند کرد.

***

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مواضع یکی از گروه‌های مقاومت فلسطین در شمال غزه را هدف قرار دادند.

***

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری، همزمانی جلسه استماع «مایکل کوهن» وکیل سابق خود با مذاکرات هسته‌ای هانوی را در شکست این مذاکرات دخیل دانست.

***

خوان گوایدو ، رئیس‌جمهور خودخوانده ونزوئلا از طرفدارانش خواست همزمان با ورودش به کشور در خیابان‌های این کشور تجمع کنند.

***

در پی مناقشه دیپلماتیک میان فرانسه و ایتالیا که موجب شد پاریس موقتا سفیرش را فرا بخواند، امانوئل ماکرون خواستار آشتی و مصالحه میان طرفین شد.

***

«آصف غفور» سخنگوی ارتش پاکستان اعلام کرد با وجود تمام تلاش‌ها برای آتش‌بس، نیروهای هندی مناطق مرزی را هدف قرار می‌دهند و چاره‌ای جز پاسخ متقابل نداریم.

***

برنی سندرز ، سناتور دموکرات ایالت ورمونت آمریکا در ادامه انتقادهای همیشگی خود از دونالد ترامپ، از آغاز یک انقلاب سیاسی در کشورش خبر داد.

***

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها