کد خبر: 275952
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۳ ۱۸:۵۰:۰۰
| |

کمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری خبر داد:

رییس خانه احزاب با شیوه جدید انتخاب می‌شود

سخنگوی جبهه پیروان به تشریح شیوه انتخاب رییس جدید خانه احزاب در میان جناح‌های مختلف پرداخت.

رییس خانه احزاب با شیوه جدید انتخاب می‌شود
کد خبر: 275952
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۳ ۱۸:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| کمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان امام و رهبری با اشاره به برگزاری جلسه امروز خانه احزاب کشور و جزئیات قابل طرح در این جلسه گفت: همان‌طور که مهندس باهنر نیز اعلام کردند قرار شده در این نشست احزاب اصولگرا جلساتی را با یکدیگر برگزار کرده و هماهنگی‌هایی درباره مجمع عمومی خانه احزاب انجام دهند.


وی ادامه داد: با توجه به اینکه خانه احزاب در حدود سه سال است مجمع عمومی را برگزار نکرده به همین سبب نیز طبق اساسنامه باید مجددا تشکیل مجمع عمومی دهد. اگرچه هریک از جناح‌های اصولگرا، اصلاح طلب و مستقلین هماهنگی‌های خاص خود را دارند، اما یک نظری وجود دارد که احتمالا مورد قبول هر سه جناح قرار گیرد و آن هم این موضوع است که هر جناحی افراد خود را انتخاب کرده و در مجمع عمومی به این انتخاب‌ها رای داده شود.

سجادی خاطر نشان کرد: بنابراین قرار است بر طبق یک توافق عمومی هریک از جناح‌های اصلاح طلب، اصولگرا و مستقلین 10 نفر را انتخاب کرده و اسامی این افراد را در مجمع عمومی آورده و یک رای گیری کلی انجام شود تا طبق روند پیشین خانه احزاب هرسال رئیس این خانه از یکی از جناح‌ها باشد؛ درنتیجه این جلسات نیز بیش از هرچیز در راستای هماهنگی‌های لازم در این زمینه است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها