ملی‌پوشان اسکواش اعزامی به قهرمانی آسیا مشخص شدند

مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش عنوان کرد: «حدیث فرزاد»، «فرشته اقتداری»، «سجاد زارعیان» و «سمیع الله قاصد آبادی» به عنوان بهترین های ایران به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام می شوند.

ملی‌پوشان اسکواش اعزامی به قهرمانی آسیا مشخص شدند
کد خبر: 276041
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۰۹:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| مسعود سلیمانی گفت: رقابت‌های اسکواش قهرمانی انفرادی بزرگسالان آسیا پنجم اردیبهشت در کشور مالزی برگزار می‌شود.


وی همچنین درباره مشکل خدمت سربازی «سمیع الله قاصد آبادی» اظهار داشت: وی اکنون به عنوان یک پدیده در اسکواش ایران ظاهره شده اما به دلیل آنکه مشمول خدمت سربازی است، حضور او در مسابقات قهرمانی انفرادی بزرگسالان آسیا در هاله ای از ابهام قرار دارد. تلاش داریم تا با کمک فدراسیون او را برای مدتی از خدمت وظیفه آزاد کنیم تا در اردوها شرکت کند.


سلیمانی افزود: دوران آموزشی خدمت سربازی، قاصد آبادی از 28 فروردین سال 98 آغاز می شود و چنانچه مشکل وی برای اعزام به مسابقات آسیایی برطرف نشود، تنها «سجاد زارعیان» در بخش مردان راهی این رقابت ها خواهد شد.


وی همچنین گفت: وزارت ورزش زمینی را به مدت 10 سال به فدراسیون اسکواش واگذار کرده که برای ساخت کورت‌های شیشه‌ای (سازه شیشه ای) با کمک معماران داخلی و برپایه استانداردهای بین المللی، برنامه ریزی شده تا در آینده بتوانیم میزبان مسابقات بین المللی و جهانی باشیم.


رییس فدراسیون اسکواش با اشاره به افتتاح کورت شیشه ای (سازه شیشه ای) یزد در ایام دهه فجر، بیان داشت: از ویژگی‌های کورت شیشه‌ای جدید می‌توان به دارا بودن حالت منحنی، استحکام قوی، ظرفیت 800 نفری و دید گسترده نسبت به اسکواش بازان اشاره کرد. نخستین کورت شیشه ای خاورمیانه در یزد می تواند آوردگاه موفقیت اسکواش بازان ایران باشد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها