کد خبر: 276096
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۱۰:۴۲:۰۰
| |

ملی‌پوش قایقرانی بانوان:

شرایط سختی برای ورزشکاران غیرفوتبالی حکم‌فرما است/ تنها امیدمان پاداش‌های بازی‌های آسیایی است

هدیه کاظمی ملی‌پوش قایقرانی بانوان با اعتراض به اینکه چرا باید بین فوتبالیست‌ها و سایر ورزشکاران تبعیض باشد، خاطرنشان کرد: شرایط سختی برای ورزشکاران غیرفوتبالی این روزها حکم‌فرماست و امیدوارم پیش از المپیک 2020 این مشکلات کاسته شود.

شرایط سختی برای ورزشکاران غیرفوتبالی حکم‌فرما است/ تنها امیدمان پاداش‌های بازی‌های آسیایی است
کد خبر: 276096
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۱۰:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| هدیه کاظمی در واکنش به احتمال به تعویق افتادن پرداخت پاداش‌های بازی‌های آسیایی، گفت: تمام امید ورزشکاران غیر فوتبالی کشورمان به بازی‌های آسیایی و کسب مدال است. چهار سال زحمت و تلاش خود را صرف ورزش می‌کنیم تا ضمن افتخارآفرینی در مسابقات المپیک و بازی‌های آسیایی شاهد اعطای پاداش در نظر گرفته‌شده باشیم اما صحبت‌های آقای داورزنی همچون آب سردی بر روی سرمان خالی شد.

وی با اشاره به اینکه در این مدت تمامی سختی‌ها را به جان خریدیم تا پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز درآوریم، اظهار کرد: به‌هرحال ورزشکارانی همچون بنده که نه حقوقی از فدراسیون دریافت می‌کنیم و نه بیمه هستیم و از طرفی حمایت استانی هم ضعیف است که تجلیل بنده پس از کسب مدال در بازی‌های آسیایی به‌مراتب پایین‌تر از استان‌های دیگر بود، تنها امیدمان به همین مسابقات بین‌المللی و پاداش‌های آن است.

کاظمی اضافه کرد: هر بار جلوتر می‌رویم به‌جای آنکه بر پاداش‌ها افزوده شود، از آن کاسته می‌شود. در رشته‌ای مثل قایقرانی یک بار می‌گویند چون گروهی است جوایز بین دو تا چهار نفر تقسیم می‌شود، بار دیگر چهار مدال کسب کردم تنها یک جایزه کامل داده شود و مابقی از آن‌ها کاسته شد.

کاظمی با انتقاد از اینکه نمی‌دانم چه زمان چنین مسائلی به اتمام می‌رسد، اظهار کرد: ورزشکاران غیر فوتبالی نه قرارداد مناسبی با باشگاه‌ها دارند و نه حقوقی از جایی دریافت می‌کنند پس باید از محل همین پاداش‌ها برای زندگی‌شان برنامه‌ریزی کنند.

وی با بیان اینکه ابتدا مسئولان اعلام کردند قرار است به‌جای سکه معادل ریالی آن داده شود اما این بار دیگر این موضوع را به زمان دیگری موکول کردند، اضافه کرد: با بالا رفتن هزینه‌ها، به‌واقع نمی‌توان اینچنین از پس تأمین خرید وسایل و تجهیزات و سایر هزینه‌های جانبی برآمد پس نیاز است مسئولان بیش‌از پیش به فکر ما ورزشکارانی باشند که با اهتزاز پرچم مقدس کشورمان در میادین بین‌المللی بیش‌از پیش در مقابل هجمه دشمنان ایستادگی می‌کنیم.

نخستین مدال‌آور بانوان رشته قایقرانی کشورمان در المپیک آسیایی در پایان با اشاره به اینکه چرا باید اینچنین تبعیض و تفاوت بین فوتبالیست‌ها و سایر ورزشکاران باشد، خاطرنشان کرد: شرایط سختی برای ورزشکاران غیر فوتبالی این روزها حکم‌فرماست و امیدوارم پیش از المپیک 2020 این مشکلات کاسته شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها