قاضی ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور مطرح کرد:

عزم جدی رئیس جدید قوه‌قضاییه برای تقویت سازمان بازرسی

قاضی ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: رئیس جدید قوه، عزم جدی دارد که سازمان بازرسی را تقویت کند و ان‌شاءالله در سال جدید با رئیس جدید بتوانیم توقعات مقام معظم رهبری از سازمان بازرسی را جامعه عمل بپوشانیم.

عزم جدی رئیس جدید قوه‌قضاییه برای تقویت سازمان بازرسی
کد خبر: 276133
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۱۲:۰۳:۴۹

اعتمادآنلاین| قاضی ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور صبح امروز در آئین تکریم و معارفه سرپرست معاونت نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بیان کرد: استحضار دارید که بخش عمده ریشه مشکلات کشور، اقتصادی است. در سازمان بازرسی کل کشور نیز این رسالت برعهده معاونت اقتصادی است که می‌توانیم بسیاری از مشکلاتی که هم‌اکنون گریبان گیر کشور است، درحد صلاحیت سازمان با پیگیری و کار خوب و کیفی برطرف کنیم. در حال حاضر با کمبود نیرو مواجه هستیم ولی امیدواریم در سال آینده با حضور نیروهای جدید، این مشکل تا حدی حل شود.


رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به تغییر ریاست قوه قضائیه گفت: امیدوارم با حضور رئیس جدید قوه قضائیه که به لحاظ حضور 10 ساله در رأس سازمان بازرسی، اشراف کامل به این سازمان دارند، بتوانیم بیش‌ازپیش در پیشبرد اهداف و وظایف خود موفق عمل کنیم. رئیس جدید، عزم جدی دارد که سازمان بازرسی را تقویت کند و انشاء الله در سال 98، بتوانیم توقعات مقام معظم رهبری از سازمان بازرسی را جامعه عمل بپوشانیم.


وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری درباره گام دوم انقلاب گفت: پیام اخیر مقام معظم رهبری و اشاره مؤکد ایشان به دستگاه‌های نظارتی عمدتاً به سازمان بازرسی کل کشور بازمی‌گردد. چون بیشترین وظایف دستگاه‌های نظارتی به سازمان بازرسی محول شده است؛ بنابراین امیدوارم بتوانیم در سال آینده در مقابله با وقوع جرم و پیشگیری از فساد موفق‌تر عمل کنیم.


سراج با اشاره به تنگناهای اقتصادی به خاطر تحریم‌ها گفت: سال آینده، سال بودجه‌ای سختی است. خواهش بنده از همکاران سازمان این است که سال 98 را با جدیت شروع کرده و اجرای برنامه‌های پیش‌بینی‌شده را از همان روزهای نخست سال 98 آغاز کنند.


رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه ضمن تقدیر از زحمات ابراهیم شاهرخیان، مصطفی علی‌اصغرپور را به‌عنوان سرپرست معاونت نظارت و بازرسی امور اقتصادی معرفی کرد و گفت: آقای علی‌اصغر پور سال‌ها در قوه مجریه و مقننه کارکرده‌اند. ایشان با کار در معاونت بانک و بیمه وزارت اقتصاد و دارایی، کمسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی و نیز معاونت فنی دیوان محاسبات تجربه خوبی دارند که بعد از انتصاب بنده به‌عنوان رئیس هیئت نظارت بر صندوق توسعه ملی از ایشان خواستم مسئولیت معاونت اجرایی هیئت نظارت را بر عهده بگیرد که در این مدت کارهای مؤثر زیادی انجام شد. بعد از حضور ایشان علاوه بر گزارش مالی سالانه، 12 گزارش شش‌ماهه تهیه‌شده که به دفتر مقام معظم رهبری، سران قوا، اعضای هیئت‌امنا و معاونین اول قوا ارسال کرده‌ایم که الحمدالله مورد تأیید مسئولان عالی نظام قرار گرفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها